Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2. Úloha marketingu ve firmě

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2. Úloha marketingu ve firmě"— Transkript prezentace:

1 2. Úloha marketingu ve firmě
Otázky: Co je marketingová koncepce Čím se zabývá manažer marketingu Co je market. strategické plánování Co je cílový marketing Jaký je rozdíl mezi marketingovou strategií, marketingovým plánem a marketingovým programem

2 Marketingová koncepce
Obr

3 Změna úlohy marketingu
5 stupňů: - jednoduchý obchod - výrobní období - prodejní období - období marketingu - marketingová společnost

4 Rozdíly v názorech Obr

5 Úloha řízení v marketingu
- marketingové plánování - realizace plánů - kontrola plánů

6 Obr. 2 -3

7 Marketingové plánování strategie
- cílový trh - marketingový mix – 4P

8 Formy marketingu Cílový marketing Hromadný marketing Mass marketers

9 Marketingový mix = 4P

10 Obr 2 - 6 Obr

11 Obr Obr

12 Marketingový plán Obr

13 Marketingový plán obsahuje
- komu bude marketingový mix nabízen a jak dlouho - jaké zdroje bude firma potřebovat - jaké budou očekávané výsledky

14 Marketingový program Obr

15 Marketingová množina Obr

16 1. Co patří do každého ze 4 P 2. Jaký je rozdíl mezi hromadným a cílovým marketingem (uveďte příklad z oboru)

17 Dodatek I Zákon poptávky

18 A - 1

19 A - 2

20 A - 3

21 A - 4

22 A - 8

23

24

25 A - 9

26 A - 10

27

28 Úkoly: 1. Rozhodněte o elasticitě poptávky u pánské obuvi a pánské společenské obuvi. Jaká je elasticita dámské obuvi? 2. Je – li poptávka po žiletkách nepružná ve všech částech křivky měla by se zvýšit cena či snížit. Proč ano a proč ne? 3. Proč manažer marketingu dá přednost prodeji zboží, které nemá blízký substitut?


Stáhnout ppt "2. Úloha marketingu ve firmě"

Podobné prezentace


Reklamy Google