Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
2. Úloha marketingu ve firmě
Otázky: Co je marketingová koncepce Čím se zabývá manažer marketingu Co je market. strategické plánování Co je cílový marketing Jaký je rozdíl mezi marketingovou strategií, marketingovým plánem a marketingovým programem
2
Marketingová koncepce
Obr
3
Změna úlohy marketingu
5 stupňů: - jednoduchý obchod - výrobní období - prodejní období - období marketingu - marketingová společnost
4
Rozdíly v názorech Obr
5
Úloha řízení v marketingu
- marketingové plánování - realizace plánů - kontrola plánů
6
Obr. 2 -3
7
Marketingové plánování strategie
- cílový trh - marketingový mix – 4P
8
Formy marketingu Cílový marketing Hromadný marketing Mass marketers
9
Marketingový mix = 4P
10
Obr 2 - 6 Obr
11
Obr Obr
12
Marketingový plán Obr
13
Marketingový plán obsahuje
- komu bude marketingový mix nabízen a jak dlouho - jaké zdroje bude firma potřebovat - jaké budou očekávané výsledky
14
Marketingový program Obr
15
Marketingová množina Obr
16
1. Co patří do každého ze 4 P 2. Jaký je rozdíl mezi hromadným a cílovým marketingem (uveďte příklad z oboru)
17
Dodatek I Zákon poptávky
18
A - 1
19
A - 2
20
A - 3
21
A - 4
22
A - 8
25
A - 9
26
A - 10
28
Úkoly: 1. Rozhodněte o elasticitě poptávky u pánské obuvi a pánské společenské obuvi. Jaká je elasticita dámské obuvi? 2. Je – li poptávka po žiletkách nepružná ve všech částech křivky měla by se zvýšit cena či snížit. Proč ano a proč ne? 3. Proč manažer marketingu dá přednost prodeji zboží, které nemá blízký substitut?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.