Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJohana Němcová
1
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE: Podpora rozvoje cestovního ruchu turistické oblasti (TO) Ostravsko Spolupráce s partnery projektu a s aktéry cestovního ruchu www.ostrava.cz Statutární město Ostrava odbor ekonomického rozvoje
2
Realizace kulturního a turistického značení v terénu AKČNÍ PLÁN 2012 Tour bus – doprava mezi turistickými cíli Workshopy - s partnery, se subjekty v CR, vzdělávací Marketingové šetření Kvartální zprávy, monitoring trendů a cílových trhů Press tripy pro odborníky v CR a pro filmaře Internetová propagace Celopolep MHD
3
NEKONVENČNĚ PRO INDUSTRIÁL www.ostrava.cz Statutární město Ostrava Odbor ekonomického rozvoje Oddělení investičních příležitostí a turismu
4
NOVÁ DYNAMICKÁ SEBEVĚDOMÁ Hesla ROKU 2012
5
NOVÉ PROJEKTY NOVÁ ČLENSTVÍ NOVÝ POHLED NOVÁ VELETRHY FAM TRIPY WORKSHOPY KONFERENCE TOUR BUS Oddělení investičních příležitostí a turismu
6
SEBEVĚDOMÁ INVESTICE PROJEKTY KVALITNÍ SLUŽBY CHARISMA MIMOŘÁDNÉ PROSTŘEDÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST SPOLUPRÁCE PATRIOTISMUS KULTURA KONGRESOVÉ KAPACITY Oddělení investičních příležitostí a turismu
7
DYNAMICKÁ Jsme unikátní a máme vše Nasloucháme trhu Jdeme s dobou Preferujeme cílený marketing Fandíme novým projektům Oddělení investičních příležitostí a turismu
8
Aktuálně FAM TRIP „Ostravská jízda!!!“se konal 1. března 2012. Navštívili jsme s PCO jako první na světě Vysokou pec č. 1, Landek park, Slezkoostravský hrad… Oddělení investičních příležitostí a turismu
9
KONEČNĚ… Oddělení investičních příležitostí a turismu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.