Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Globální retailing v Evropě
Ing. Petra Matějovská, Ph.D. Katedra podnikové ekonomiky Ekonomická fakulta
2
Kontakt budova H – Voroněžská ul. 13, Liberec
6. poschodí – č. dveří H713 tel. č konzultační hodiny: dle dohody em
3
Sylabus předmětu Globální retailing - přednášky
1. přednáška Úvod do problematiky globálních obchodních vztahů 2. přednáška Obecné trendy obchodních aktivit 3. přednáška Retailing v evropském ekonomickém prostoru 4. přednáška Retailing v Německu a Francii 5. přednáška odpadá 6. přednáška odpadá 7. přednáška Retailing ve Velké Británii, Holandsku a Belgii 8. přednáška Retailing ve Španělsku, Itálii, Řecku a Portugalsku 9. přednáška Retailing v České republice a v ostatních státech Evropské unie 10.přednáška zkouška předtermín!
4
Sylabus předmětu Globální retailing - cvičení
1. cvičení Úvod a seznámení s předmětem, zadání témat pro zpracování semestrální práce 2. cvičení Prezentace semestrálních prací 3. cvičení odpadá 4. cvičení Prezentace semestrálních prací 5. cvičení Prezentace semestrálních prací
5
Charakteristika předmětu GRE
Cílem tohoto předmětu je seznámit studenty se specifickými rysy retailingu a představit základní přístupy k rozvoji a udržení konkurenční výhody maloobchodu v mezinárodním prostředí. Zmíněn bude především význam a funkce obchodu, využití globálních zdrojů, vliv mezinárodního prostředí na maloobchod a také bude analyzován retailing ve vybraných zemích EU a v ČR.
6
Zápočet Získání zápočtu: 100 % docházka na cvičení
zpracování vybraného tématu v písemné podobě; zaslání vybraného tématu v elektronické podobě; prezentace vybraného tématu na hodině.
7
Zkouška Předtermín se bude konat v termínu
poslední přednášky, tedy v učebně F12; Další termíny budou následovat s týdenním intervalem; Písemný test, otevřené otázky z probrané látky během semestru.
8
Literatura LEVY M.; WEITZ B. Retailing Management, 8th ed., USA-McGraw-Hill/Irwin Publishing, 2010, 704 p. ISBN HOWE S. Retailing In The European Union: Structures, Competition and Performance, 1st ed. Routledge, p. ISBN PRAŽSKÁ L.; JINDRA J., et al. Obchodní podnikání – Retail management. 1. vyd. Praha: Management Press, s. ISBN
9
Literatura VYSEKALOVÁ J. ; MIKEŠ J. Image a firemní identita. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, s. ISBN PICHANIČ M. Mezinárodní management a globalizace. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, s. ISBN X ŠTRACH P., Mezinárodní management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, s. ISBN
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.