Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dopravní průzkum Petr Chocholouš.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dopravní průzkum Petr Chocholouš."— Transkript prezentace:

1 Dopravní průzkum Petr Chocholouš

2 Zadání analyzovat hustotu ( počet vozidel) dopravního
proudu na zadané komunikaci - vypracovat tištěnou podobu zprávy - vypracovat prezentaci - zhotovit webové stránky obsahující informace a výsledky na dané téma Zadaná oblast: Praha Suchdol, Kamýcká, profil za benzinou směr z Prahy

3 Sledovaná komunikace základní mapka

4 Letecký snímek

5 Fotografie ze sledované komunikace
směr z Prahy směr do Prahy

6 Charakteristika lokality
Čerpací stanice je umístěná na konci Suchdola – Praha 6 směrem na Horoměřice z Prahy. Nedaleko je umístěná zastávka MHD autobusu číslo 147. Celý úsek je rovný s dobrým rozhledem a nabízí snadné předjíždění. Na místě průzkumu by v budoucnu měl v této lokalitě vyrůst dopravní tunel, který bude součásti Pražského okruhu. Stále však není jasné jaká varianta bude provedena. Jsou dvě varianty(severní S a jižní J viz.mapka) jak vybudovat pokračování okruhu kolem Prahy. Tato stavba má označení 518 (Ruzyně – Suchdol). Zahájení výstavby se zatím předpokládá na rok 2008, plánovaná cena je 16,9 mld. korun. Úsek by měl mít délku 9,4 km. okruhu

7 Varianty řešení dokončení městského okruhu
Fialová: Severní varianta (Ss) Zelená:Jižní varianta (J)

8 Součástí této stavby má být i dvojpatrový most přes řeku Vltavu a dva tunely.
Trasa stavby 518 (Ruzyně – Suchdol) SOKP ve variantě J je zahrnuta do schváleného územního plánu hlavního města Prahy. Problémem další přípravy je odpor občanských sdružení a některých městských částí Prahy 6 a Prahy 8 proti vedení trasy ve variantě J.

9 Vlastní průzkum Dopravní průzkum byl prováděn na silnici č.241 při výjezdu z Prahy směr Horoměřice a Únětice . Průzkum byl prováděn od 6:00 do 22:00 hodin což splňuje podmínku normálního pracovního dne. Průzkum byl prováděn 4 pozorovateli, 2 na každý směr. Vyhodnocovali jsme počet a druh vozidel projetých za každou 1 hodinu. Rozlišovali jsme 6 základních druhů vozidel (osobní automobily, lehké nákladní automobily, těžké nákladní automobily, autobusy, motocykly a cyklisty)

10 Vyhodnocení získaných dat
Směr z Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod. Získané hodnoty:

11 Směr z Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.

12 Směr do Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.
Získané hodnoty:

13 Směr do Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.

14 Závěr Sledovaný úsek se nachází již v obci a proto zde platí 50 km rychlost. Řidiči však tuto rychlost nedodržují protože se nachází na rovném a přehledném úseku. Odbočování vozidel načerpací stanici provoz nijak výrazně neovlivňuje. V budoucnu se této lokality nevíce dotkne plánovaná výstavba Pražského okruhu. Komunikace patří k méně zatíženým v Praze. Nejvyšší hustotu je zde možno pozorovat v ranních hodinách kdy se lidé dostávají do práce (7:00-8:00) a odpoledne kdy se naopak vrací z práce domů(17:00-18:00). Návrh řešení: Zejména zpomalení provozu pomocí optických zpomalovacích prvků nebo použití radaru. Další možností je umístění příčného prahu ale toto řešení bych zde nedoporučoval.


Stáhnout ppt "Dopravní průzkum Petr Chocholouš."

Podobné prezentace


Reklamy Google