Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Dopravní průzkum Petr Chocholouš
2
Zadání analyzovat hustotu ( počet vozidel) dopravního
proudu na zadané komunikaci - vypracovat tištěnou podobu zprávy - vypracovat prezentaci - zhotovit webové stránky obsahující informace a výsledky na dané téma Zadaná oblast: Praha Suchdol, Kamýcká, profil za benzinou směr z Prahy
3
Sledovaná komunikace základní mapka
4
Letecký snímek
5
Fotografie ze sledované komunikace
směr z Prahy směr do Prahy
6
Charakteristika lokality
Čerpací stanice je umístěná na konci Suchdola – Praha 6 směrem na Horoměřice z Prahy. Nedaleko je umístěná zastávka MHD autobusu číslo 147. Celý úsek je rovný s dobrým rozhledem a nabízí snadné předjíždění. Na místě průzkumu by v budoucnu měl v této lokalitě vyrůst dopravní tunel, který bude součásti Pražského okruhu. Stále však není jasné jaká varianta bude provedena. Jsou dvě varianty(severní S a jižní J viz.mapka) jak vybudovat pokračování okruhu kolem Prahy. Tato stavba má označení 518 (Ruzyně – Suchdol). Zahájení výstavby se zatím předpokládá na rok 2008, plánovaná cena je 16,9 mld. korun. Úsek by měl mít délku 9,4 km. okruhu
7
Varianty řešení dokončení městského okruhu
Fialová: Severní varianta (Ss) Zelená:Jižní varianta (J)
8
Součástí této stavby má být i dvojpatrový most přes řeku Vltavu a dva tunely.
Trasa stavby 518 (Ruzyně – Suchdol) SOKP ve variantě J je zahrnuta do schváleného územního plánu hlavního města Prahy. Problémem další přípravy je odpor občanských sdružení a některých městských částí Prahy 6 a Prahy 8 proti vedení trasy ve variantě J.
9
Vlastní průzkum Dopravní průzkum byl prováděn na silnici č.241 při výjezdu z Prahy směr Horoměřice a Únětice . Průzkum byl prováděn od 6:00 do 22:00 hodin což splňuje podmínku normálního pracovního dne. Průzkum byl prováděn 4 pozorovateli, 2 na každý směr. Vyhodnocovali jsme počet a druh vozidel projetých za každou 1 hodinu. Rozlišovali jsme 6 základních druhů vozidel (osobní automobily, lehké nákladní automobily, těžké nákladní automobily, autobusy, motocykly a cyklisty)
10
Vyhodnocení získaných dat
Směr z Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod. Získané hodnoty:
11
Směr z Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.
12
Směr do Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.
Získané hodnoty:
13
Směr do Prahy v době od 06:00 do 22:00 hod.
14
Závěr Sledovaný úsek se nachází již v obci a proto zde platí 50 km rychlost. Řidiči však tuto rychlost nedodržují protože se nachází na rovném a přehledném úseku. Odbočování vozidel načerpací stanici provoz nijak výrazně neovlivňuje. V budoucnu se této lokality nevíce dotkne plánovaná výstavba Pražského okruhu. Komunikace patří k méně zatíženým v Praze. Nejvyšší hustotu je zde možno pozorovat v ranních hodinách kdy se lidé dostávají do práce (7:00-8:00) a odpoledne kdy se naopak vrací z práce domů(17:00-18:00). Návrh řešení: Zejména zpomalení provozu pomocí optických zpomalovacích prvků nebo použití radaru. Další možností je umístění příčného prahu ale toto řešení bych zde nedoporučoval.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.