Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilOldřich Blažek
1
Efektivní využití informací z médií
3
Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií
4
Proč monitorovat média Co v médiích monitorovat
5
Vlastní společnost a projekty Název vlastní společnosti Názvy produktů či projektů Jména představitelů Kdo a proč o nás píše Konkurence a její projekty
6
Ekonomické souvislosti Ekonomická situace ve spojitosti s trhem nemovitostí Úroková sazba hypoték Vývoj cen nemovitostí
7
Příležitosti Nové developerské projekty Prodeje bytů v různých lokalitách a jejich ceny Informace o lokalitě
8
Jak informace získat Aktivní vyhledávání Mediální archiv Pasivní odběr Monitoring
9
Mediální archiv
12
A to není zdaleka vše… Nabízíme také: Monitoring sociálních sítí Mediální analýzy Monitoring reklamy Poskytuje komplexní mediální obraz
13
Děkuji za pozornost Petr Jantač produktový specialista NEWTON Media, a.s. www.newtonmedia.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.