Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Katedra lékařských a humanitních oborů FBMI ČVUT ve výuce biomedicínského inženýrství
2
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
technik musí znát lékařské prostředí a jazyk výsledek dokonalá spolupráce lékaře a technika
3
akreditační skupina MŠMT ČR pro nelékařské obory vyžaduje (s odvoláním na vyhlášku 39/2005 Sb.), aby ve studijních plánech technických oborů, akreditovaných v souladu se zákonem 96/2004 Sb. byly zařazeny následující medicínské předměty: lékařská terminologie anatomie fyziologie patologie první pomoc a zajišťování zdravotní péče v mimořádných a krizových situacích ochrana a podpora veřejného zdraví etika zdravotnického povolání
4
akreditační skupina MŠMT ČR pro nelékařské obory vyžaduje (s odvoláním na vyhlášku 39/2005 Sb.), aby ve studijních plánech technických oborů v souladu se zákonem 96/2004 Sb. byly zařazeny následující předměty dotýkající se zdravotnictví: právo ve zdravotnictví administrativní činnosti ve zdravotnictví organizace a řízení zdravotní péče komunikace ve zdravotnictví obecná a vývojová psychologie zdravotnická psychologie
5
vyučující lépe vnímá požadavky na profil absolventů,
je přínosem, pokud může fakulta, zaměřená na přípravu biomedicínských techniků (resp. inženýrů), zajistit tuto výuku vlastními silami, učiteli v hlavím pracovním poměru vyučující lépe vnímá požadavky na profil absolventů, výuka medicínských předmětů je přizpůsobena technické orientace studentů možnost úzké spolupráce s vyučujícími technických předmětů společná koordinace výuky možnost pružné reakce na potřeby fakulty a možnosti akreditace nových interdisciplinárně orientovaných oborů spoluprací učitelů různých odborností se zvyšuje šance získaní grantů v různých grantových agenturách
6
z uvedených cílů vycházejí klíčové úlohy KLHO FBMI ČVUT
personální zajištění výuky filozofie výuky technické zázemí katedry využívání moderních didaktických postupů modernizace didaktických pomůcek
7
ANATOMIE výukový program Adam
8
výukový systém PowerLab
FYZIOLOGIE výukový systém PowerLab
9
PRVNÍ POMOC A ZAJIŠŤOVÁNÍ ZDRAVOTNÍ PÉČE V MIMOŘÁDNÝCH A KRIZOVÝCH SITUACÍCH
10
vyšší zapojení studentů biomedicínských oborů do vědecké práce katedry
DALŠÍ ÚKOLY zpracování výukových souborů z jednotlivých předmětů cíleně určených pro studenty biomedicínských a technických oborů a jejich umístění na webové stránky fakulty dokončení výstavby specializovaných učeben a jejich vybavení tak, aby se i praktická výuka významnou části vyučovala na fakultě, to ušetří studentům čas a fakultě finanční prostředky vyšší zapojení studentů biomedicínských oborů do vědecké práce katedry
11
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.