Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
leden 2010 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
2
CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu
Hlavní cíle: zlepšování kvality a podpora rozvoje cestovního ruchu zajištění rovných kritérií hodnocení kvality v cestovním ruchu vytvoření rovných podmínek na trhu cestovního ruchu zavedení důkladnější kontroly a důsledné vymáhání práva posílení ochrany spotřebitele zvýšení transparentnosti služeb a zlepšení orientace na trhu CR CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
3
CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu
Dotčené oblasti: finance – informace pro spotřebitele o ekonomické situaci a finanční důvěryhodnosti firem legislativa - zajištění dohledu a kontroly, vymahatelnost práva certifikace - zlepšení orientace na trhu, transparentnost služeb inovace - zvýšení kvality a vytváření podmínek pro rozvoj cestovního ruchu vzdělávání - zvyšování vzdělanosti a kvalifikace CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
4
CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu
Vybrané aktivity v oblasti kvality a inovací: realizace projektů OCR a CzechTourism v rámci IOP KVALITA: - budou nastaveny závazné standardy poskytovaných služeb ve vybraných sektorech cestovního ruchu (ubytovací a stravovací zařízení, CK a CA, průvodci, TIC, wellness zařízení, destinace, trasy pro pěší a hippoturistiku, kempy apod.) - bude probíhat certifikace dle nastavených standardů INOVACE: - bude vytvořen celostátní informační a rezervační systém - bude systematicky obsahově zvyšována kvalita statistických dat CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
5
CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu
Důvody pro zavedení standardů kvality služeb zvýšení konkurenceschopnosti a efektivní rozvoj cestovního ruchu integrace do již existujících evropských systémů systematické zvyšování kvality služeb zajištění rovných kritérií hodnocení poskytovaných služeb vytvoření rovných podmínek na trhu vyšší důvěra zákazníků, vyvolání zájmu o kvalitní služby u koncových uživatelů záruka kvality poskytovaných služeb snazší orientace koncových uživatelů při výběru služeb CR zvyšování motivace personálu ve službách CR možnost získávání zpětné vazby, např. formou dotazníkových šetření možnost zavedení důkladnější kontroly efekty/benefity pro koncového uživatele služeb i pro poskytovatele certifikované služby CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
6
CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu
Znázornění provázanosti projektů CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
7
CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu
Propagace propagace projektu vůči poskytovatelům služeb – kontinuálně zvyšovat zájem o certifikaci, stanovení benefitů pro certifikované služby (resp. pro jejich poskytovatele) propagace certifikovaných služeb vůči koncovým uživatelům prostřednictvím elektronických i tištěných médií, brožur apod. účast CzechTourism, profesních sdružení, asociací, autonomních organizací cestovního ruchu CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
8
CzechQuint – kvalita a inovace v cestovním ruchu
LOGO CZECHQUINT = ZÁRUKA KVALITY CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
9
www.mmr.cz Ing. Rostislav Vondruška Ministr pro místní rozvoj ČR
Staroměstské nám. 6 Praha 1 CZECHQUINT - Systém kvality a inovací v cestovním ruchu v České republice
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.