Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní."— Transkript prezentace:

1 Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní hotelovou evidencí, definovat druhy úklidu.

2 Části ubytovacího úseku
Front office část příjmu hosta Housekeeping lůžková část hotelu

3 Front office Recepce – rezervace, přihlášení k pobytu, odhlášení, fakturace ubytování Vrátnice – informace o kultuře, sportu v hotelu i mimo, doplňkové služby Sortimentní minimum – prodej suvenýrů, hygienických potřeb a občerstvení

4 Provozní hotelová evidence, dokumentace
Domovní kniha ubytovaných hostů Hosté přihlášení k pobytu, jejich osobní údaje a další. Recepční list (Hotelové štafle) Přehled obsazených a volných pokojů Rezervační kniha (objednávky ubytování) Evidence přijatých objednávek, data přijetí, kdo vyřizuje atd. Ostatní dokumentace Waitinglist, Ubytovací seznam, Kniha buzení, Evidence faktur

5 Hotelová vrátnice Sortimentní minimum Hotelový klíč
Pracovníci, služby, pomůcky Sortimentní minimum Průmyslové, hygienické a upomínkové zboží, občerstvení Hotelový klíč Druhy klíčů, typy zámků, magnetická karta

6 Pracovní úsek hotelové hospodyně
Hotelové pokoje Veřejné prostory vně hotelu, parkoviště, garáže, vstupní prostory, zelené plochy Restaurační prostory, restaurace, bar, banketní salónky, kavárna, konferenční sál Veřejné prostory uvnitř hotelu, hotelová hala, hotelový vchod, chodby, schodiště, foyer Prostor bazénu, bazén, solárium, toalety, prostor pro masáže, sprchy Prostory pro administrativu, ředitelna a kanceláře vedení hotelu Personální oblast, šatny, sprchy, toalety, jídelna zaměstnanců, denní místnost zaměstnanců Sanitární prostor, toalety, dětský koutek Prostor prádelny, vlastní prádelna, sklad prádla

7 Činnost hotelové hospodyně
Personální záležitosti Kontrola podřízených pracovníků, jejich čistota Spolupráce s vedoucím recepce

8 Pokoje se zvláštním režimem
Péče o děti Péče o VIP Péče o seniory Pokoje pro nekuřáky Manažerská apartmá Péče o tělesně postižené Dámské pokoje

9 Druhy úklidu Generální úklid Úklid po hostu, který odjel Denní úklid
Večerní příprava pokoje

10 Vyřešte úkoly Popište hlavní činnosti na recepci. Vypište základní dokumentaci vedenou na recepci. Napište, které služby poskytuje hotelová vrátnice? Co je to sortimentní minimum?


Stáhnout ppt "Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní."

Podobné prezentace


Reklamy Google