Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilEla Jarošová
1
1 © AGIT AB MEDSOFT 2007 20-21.března 2007 v Ústí n.L. Pokročilá práce se zákazníkem - pacientem s využitím IS Aleš Daniel, Martin Zeman, Šárka Polakovičová, Tomáš Zahrádka, Jan Pejchal
2
2 Bez ICT: Odpočinkové zóny Obchodní zóny S ICT: Objednávací systémy Vyvolávací systémy Komunikace s pacientem přes GSM Zlepšování péče a přístupu ke klientům
3
3 Obvyklá organizace ambulancí bez IS Pacienti se hlásí přímo v ordinaci Klienti nervózně čekají před ambulancemi Dochází k předbíhání, slovním výpadům Pacient nemá jistotu, kdy se dostane na řadu Klient je většinou na tento model zvyklý
4
4 Možná organizace ambulancí s IS Pacienti se hlásí na recepcích/ambulancích Klient čeká na ošetření v čekárně Pacienti jsou vyvolávání v daném pořadí Klient má přehled, kdy se dostane na řadu Čas ošetření si určuje pacient Pacienti na tento model nejsou zatím zvyklí
5
5 Výsledné efekty při použití IS Minimalizace předbíhání (volba lékaře) Snížení nervozity pacientů Omezení slovních výpadů Klidnější atmosféra u ambulancí Zvýšení transparentnosti vůči klientům Možnost směrování pacientů Využití obchodních zón
6
6 Jak v Masarykově nemocnici Pokud IS, pak komplexní objednávací vyvolávací komunikující s klienty (email, GSM) propojitelný s NIS umožňující objednávky z domova nebo externích ambulancí Systém opravdu zkvalitňující amb. péči
7
7 BB-objednávání pacientů přes internet Projekt Systém pro objednávání pacientů přes internet (MI ČR) implementace na 4 odděleních (Oční, Kardiologie, RTO, Zákaznické centrum)
8
8 Realizace projektu
9
9 Realizace na odděleních 1/4 Oční oddělení zrenovovaná recepce návazná vyšetření externí objednávání (přes internet) 3 vstupní místa do ordinací 9 vyšetřoven 4 vyvolávací panely
10
10 Realizace na odděleních 2/4 Kardiologie vybudována recepce objednávání ke konkrétním lékařům recepce i pro objednávání návazných vyšetření 3 vstupní místa do ordinací 3 vyvolávací panely
11
11 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie
12
12 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie
13
13 Realizace na odděleních 2/4 - Kardiologie
14
14 Realizace na odděleních 3/4 Radioterapie provoz bez recepce využití internetového kiosku 2 vstupní místa do ordinací 1 vyvolávací panel
15
15 Realizace na odděleních 3/4 - Radioterapie
16
16 Realizace na odděleních 4/4 Zákaznické centrum využití internetového kiosku různorodé služby u odbavovacích míst 4 odbavovací místa 1 vyvolávací panel
17
17 Realizace na odděleních 4/4 - ZC
18
18 Realizace na odděleních 4/4 - ZC
19
19 Objednání přes internet Odkaz na web pro objednání pacientů na hlavní stránce www.mnul.czwww.mnul.cz Zabezpečený přístup Přístup v klidu domova https://scheduling.mnul.cz
20
20 Výsledné efekty implementace Minimalizace předbíhání (volba lékaře) Snížení nervozity pacientů Omezení slovních výpadů Klidnější atmosféra u ambulancí Zvýšení transparentnosti vůči klientům Možnost směrování pacientů
21
21 Současnost Implementace systému v interním projektu změny ambulantního provozu – 2 násobné rozšíření stávajícího systému Počátek implementace ambulancí ORL Možnost implementace na kožním odd.
22
22 Budoucnost Úpravy sw řešení vzhledem k provozním připomínkám Komunikace s NIS Možnost objednávání lékaři z externích ambulancí Úpravy internetového portálu
23
23 Děkuji za pozornost M Ales.Daniel@mnul.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.