Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
SIMPLY CLEVER Projektový management Prezentace 2.3.2007
2
SIMPLY CLEVER 2 Detlef Wittig Předseda představenstva Fred Kappler Prodej Marketing Holger Kintscher Ekonomie Dr.-Ing. Harald Ludanek Technický vývoj Horst Mühl Výroba Logistika Ing. Martin Jahn Personalistika Design Konstrukce - elektro - interiér - karoserie - podvozek Zkoušky Stavba prototypů Vedení projektů
3
SIMPLY CLEVER 3 Malé (MP, nové motorizace) 2-3 roky1 Střední (FL, Deriváty, 4x4) 3-4 roky10 Velké (nové modely) 4-5 let100 Rozdělení projektů podle velikosti
4
SIMPLY CLEVER 4 Specimen CYCLE-PLAN DER MARKE ŠKODA 1 2 3 Model Derivat Model NF Derivat NF 20052006200720082009201020112012 Model Derivat 1 Derivat 2 Derivat 3 Model Model NF Derivat MODELLEKlas. Cycle-Plan
5
SIMPLY CLEVER 5 Referenční proces vzniku výrobku
6
SIMPLY CLEVER 6 Definování odbytových trhů a jejich analýza s ohledem na požadavky zákazníků Vypracování pozice v konkurenčním poli Stanovení základních konkurentů Vytvoření a prezentace designových modelů exteriéru/interiéru Definovaní package výrobku Vytvoření koncepčního popisu vozu Zpracování a odsouhlasení kombinace motorů a převodovek Vypracování Technického popisu výrobku na bázi koncepčního popisu vozu Vytvoření projekčního týmu a vypracování návrhu SETové struktury Naplánování vývojových nákladů a kapacit celého projektu Stanovení návrhu celkového targetu jednicových nákladů Fáze plánování ( 4,5 - 3 roky před SOP) PPS SBP SPPDPE DE/LH1V1PTDDKM DKM/LH2 LFPVS 0S SOPME
7
SIMPLY CLEVER 7 Rozhodnutí o projektu Příprava a snímání modelových dat designu pro exteriér/interiér Vytvoření vyhlazených CAD dat pro koncepční vůz Konstrukce a stavba koncepčního vozu Konstrukční FMEA Návrh matice agregátů pro jednotlivé trhy, vytvoření návrhů komplexity Založení technického kusovníku Vytvoření 1. virtuálního prototypu (V1PT), RFM a DKM P – uvolnění dílů Změnové řízení Zpracování PDM listů jejich uvolnění B – uvolnění dílů PPS SBP SPPDPE DE/LH1V1PTDDKM DKM/LH2 LFPVS 0S SOPME Fáze konstrukce ( 3 – 1 rok před SOP)
8
SIMPLY CLEVER 8 Provádění zkušebních jízd s koncepčním vozem Výroba prototypového nářadí pro stavební řady Montáž předních částí vozu (VoWa) s komponenty platformy Stavba prototypů 1. a 2. stavební řada Provádění zkušebních a srovnávacích jízd s prototypy stavebních řad, jejich vyhodnocení a zapracování výsledků do stavu vývoje. PPS SBP SPPDPE DE/LH1V1PTDDKM DKM/LH2 LFPVS 0S SOPME Fáze stavby prototypů a zkoušek ( 3 – 0,5 roku před SOP)
9
SIMPLY CLEVER 9 Příprava stavby PVS v pilotní hale Svařování, lakování a montáž vozidel za stejných výrobních podmínek jako v závodě, kde se budou vozy vyrábět (PVS) Zajištění kvalifikace a školení zaměstnanců podílejících se na náběhu série Naplánování a příprava náběhové křivky dle zakázek SOP Provedení typování a uvolnění pro stanovené trhy Výroba vozů na výrobní lince v daných specifikacích v podmínkách sériové výroby (OS) Provádění interních koncernových přejímacích jízd (KAF) pro vozy v sériové kvalitě Výroba vozů v dané specifikaci za sériových podmínek a na výrobních linkách Provádění školení pro odbyt a servisní služby Dodávky vozů zákazníkům PPS SBP SPPDPE DE/LH1V1PTDDKM DKM/LH2 LFPVS 0S SOPME Předvýrobní fáze ( 1 rok před SOP)
10
SIMPLY CLEVER Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.