Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLadislav Vítek
1
SECOND HOME (Případová studie – Strategický management ) Spolupracovali: Jakub Šrom, Jiří Nevídal, Jakub Kušnier
2
Obsah prezentace Cíl práce Úvod Základní statistiky průzkumu Konkurence Tržní podíl konkurence Závěr
3
Cíl práce Průzkum trhu Odhalení konkurence Rozdělení trhu Tržní podíly konkurentů Učinit závěr – vstoupit na trh či nikoli?
4
Rusko Zvýšený zájem o nemovitosti v ČR Velká komunita ruských občanů Bezpečnostní problémy v Rusku Odpočinek Zdroj příjmů
5
Základní statistiky… oficiálně 424 419 cizinců v ČR 32 377 Rusů s českým občanstvím 30 % všech nemovitostí ve vlastnictví cizinců vyšší investice než Německo ruský zahraniční kapitál – 2,5 bilionu Kč Praha, Karlovy Vary letecké spojení Karlovy Vary – Moskva
6
Kritéria trhu… Počet nabízených nemovitostí (Second Home) Cena nemovitosti < 20 000 000 Kč Rozdělení konkurence: Velká Střední Malá
7
Konkurence… Velké konkurenční společnosti: PRIAN.RU GOROD.CZ NEDVIZMOST.CZ Střední konkurenční společnosti: ZAGRANDOM Malé konkurenční společnosti: CZDOM CZL
8
Tržní podíl…
9
Závěr… Nebudeme vstupovat na tento trh Důvody: Příliš vysoká konkurence na trhu Malá kapitálová základna Malé zkušenosti s prodejem nemovitostí
10
A je to… Dotazy?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.