Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Výsledky práce PMF ve volebním období 2011 – 2015.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Výsledky práce PMF ve volebním období 2011 – 2015."— Transkript prezentace:

1 Výsledky práce PMF ve volebním období 2011 – 2015

2 Hlavní aktivity a dosažené cíle v letech 2011-2015  2011  -přejmenování společnosti ČSRLZ na PMF a rebranding  -pořádalo se 18 akcí pro členy a 1 konference  2012  -grafická a obsahová změna časopisu HR forum  -pořádalo se 19 akcí pro členy a 1 konference  2013  -otevřen PMF Institut  -oslavy dvacátého výročí PMF s výjimečnými akcemi, např. konference HR know how Návrat k hodnotám v Muzeu Stará čistírna(280 účastníků)  -pořádalo se 19 akcí ©2

3  2014  -diskusní setkání v Senátu na téma Etika v podnikatelském prostředí  -zaměření na téma hodnot-konference Hodnoty srdcem úspěchu (275 účastníků)  -první Světová HR laboratoř  -spuštěn nový web s unikátním projektem Studovna  - pořádalo se 20 akcí pro členy a dvě konference Hlavní aktivity a dosažené cíle v letech 2011-2015 ©3

4  2015  -všichni členové obdrží Kartu komunity HR s výhodami u jednotlivých dodavatelů.  -spouštějí se streamy a webináře  -otevírá se kurz HR stratég v PMF  -nárůst členské základy o 25 % Hlavní aktivity a dosažené cíle v letech 2011-2015 ©4

5  V letech2011-2014 si PMF udrželo stabilní počet členů 240-250  V roce 2015 zaznamenáváme 25 procentní růst (způsobený aktivní komunikací se členy a revitalizací trhu), očekáváme počet 300 (nyní již 260 členů) Vývoj členské základny ©5

6 Výsledky průzkumu spokojenosti mezi členy v létě 2014  Celkové zjištění z obvolání  -hodnocení PMF je a jejích aktivit je v 95 % pozitivní  -oblíbené jsou akce zdarma v rámci členství, časopis  -nejčastěji uváděné problémy: příliš prezentace dodavatelů, malá regionalita  Akce PMF  -nejoblíbenějším formátem je exchange meeting, dále inspirace a HRBF  -velká poptávka po praktických tématech  -velká finanční citlivost, dávají přednost akcím, které jsou v rámci členství zdarma ©6

7  Časopis  -významná role – mnozí mají jako jedinou spojku s námi  -celková spokojenost  -mnoho členů rádo čte  -cca deset procent si stěžuje na množství inzerce   Novinky  -čtou, líbí se  -cca 20 % si stěžuje na inzertní obsah nebo říká, že je nikdy nečte   PMFI  -ví o něm cca šedesát pět procent dotázaných  -většinou říkají, že nemají nyní zájem, ale že si vše prostudují  Výsledky průzkumu spokojenosti mezi členy v létě 2014 ©7


Stáhnout ppt "Výsledky práce PMF ve volebním období 2011 – 2015."

Podobné prezentace


Reklamy Google