Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši,"— Transkript prezentace:

1

2 2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši, atd.). My si ukážeme např. události onmouseover a onmouseout na dvou příkladech.

3 3 PŘÍKLAD S TABULKOU

4 4 v monoha případech je potřeba používat styly onmouseover - událost po nejetí myší onmouseout - událost po odjetí myší this - označuje náhradu (změnu) předchozího stavu className - pojmenovává příkaz this (thic.src, this.all.list.style, atd.) SHRNUTÍ

5 5 PŘEHLED UDÁLOSTÍ

6 6 FUNKCE Mezi tagy a :

7 7 VOLÁNÍ FUNKCE PO STISKU TLAČÍTKA

8 8 VOLÁNÍ FUNKCE PO STISKU TLAČÍTKA – ZMĚNA BARVY TEXTU Mezi tagy a :

9 9 function - tento příkaz nám říká, že jde o funkci text - název funkce (libovolně) (jmeno) - hodnota funkce (něco jako proměnná), nevím, jak bych to vysvětlil, ale až si to na pár kódech zkusíte, měli byste to pochopit text("Pepo."); - text je funkce, která nám zapíše Rád tě... a Pepo je ona proměnná s názvem jmeno SHRNUTÍ input - tagem input zahajujeme zápis každého tlačítka, kolonky atd. Značí, že daný objekt vkládáme do stránky. button - říká, že chceme zobrazit tlačítko value - zbrazuje na tlačítku text, v našem případě "Stiskni" a "Změň barvu"

10 10 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY PODMÍNKA IF

11 11 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY PODMÍNKA IF

12 12 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY PODMÍNKA SWITCH

13 13 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY CYKLUS FOR Vypíše čísla od 1 do 10

14 14 ŘÍDÍCÍ STRUKTURY CYKLUS WHILE Vypíše čísla od 1 do 10

15 15 OBJEKTY - STRING

16 16 OBJEKTY - STRING Příklad použití objektu STRING.

17 17 OBJEKTY - MATH

18 18 OBJEKTY - MATH Příklad použití objektu MATH.

19 19 OBJEKTY - DATE

20 20 OBJEKTY - DATE

21 End of Lecture Good Night.


Stáhnout ppt "2 UDÁLOSTI ONMOUSEOVER, ONMOUSEOUT Odkaz Událost je část kódu vyvolana za určité (uživatelem vyvolané) situace (kliknutí myší, přejetím kurzorem myši,"

Podobné prezentace


Reklamy Google