Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Zasedání výboru Lisabonské úmluvy Seminář NARIC, 24.10.2007 Š. Skuhrová
2
Dodatek k diplomu Přijat v roce 1999 Změny ve VŠ - Joint degrees, TNE nebo přeshraniční poskytování VŠ vzdělání
3
Struktura Dodatku Preambule Informace rozděleny do 8 oddílů
4
Části Dodatku 1 Informace o držiteli kvalifikace 2 Informace o kvalifikaci 3 Informace o úrovni kvalifikace 4 Informace o obsahu a dosažených výsledcích 5 Informace o funkci kvalifikace
5
Části Dodatku pokračování 6 Doplňkové informace 7 Potvrzení Dodatku 8 Informace o národním vzdělávacím systému
6
Joint degrees,TNE apod body 2.1, 2.3, 2.4, 4.1, 4.3, 6.1 a 8 Dodatku 2.1 Název kvalifikace a (pokud je používán) také titul (v původním jazyku) 2.3 Název a status instituce, která kvalifikaci udělila (v původním jazyku) Název Společný diplom pro 2 nebo více institucí Jména všech zúčastněných institucí, pokud je to možné s označením instituce, kde byla získána hlavní část kvalifikace
7
Status Informace o zajištování kvality a/nebo akreditaci ˇ. Je možné uvést i profil instituce. Jde-li o TNE nebo bordless, mělo by to být jasně uvedeno 2.4 Název a status instituce (pokud existuje), která studium zajišťovala nemusí být nutně stejná jako instituce v 2.3 instituce umožní jiné instituci poskytovat program a udělovat kvalifikaci (franchise, validation apod.) Instituce nemusí být v téže zemi.
8
4.1 Forma studia včetně umístění 4.3 Podrobné údaje o jednotlivých částech studia U joint degree je uvedeno která část studia byla absolvována ve které instituci 6.1 Doplňkové informace Jestli část studia byla absolvována na jiné instituci, v podniku, v jiné zemi, jestli jde o joint degree, TNE nebo borderless education arrangement
9
8 Informace o národním vzdělávacím systému
10
Code of Good Practice in the provision of TNE Kodex správného postupu při poskytování transnárodního vzdělávání Transnárodní vzdělávání všechny typy a možnosti poskytování vysokoškolských studijních programů, jejich části nebo vzdělávacích služeb (včetně distančního vzdělávání), ve kterých student studuje v jiné zemi, než ze které pochází udělující instituce. Takové programy mohou být součástí vzdělávacího systému jiného státu, než je ten, ve kterém působí nebo může být nezávislý na jakémkoli systému
11
Proč Kodex roste zájem o vysokoškolském vzdělání zvyšuje se počet institucí, poskytujících vzdělání (informační technologie) Legitimní a uznávané TNE –příležitost pro studenty –podpora mobility (studenti i programy)
12
Obsah Kodexu Preambule Terminologie Soubor principů
13
Komu je kodex určen TNE institucím učitelům studentům agentům ostatním zúčastněným – zaměstnavatelé, veřejnost
14
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.