Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Komunikace ve styku s veřejností , v řízení a vedení lidí
2
Chyby v komunikaci-důvody Čas Pohodlí Lhostejnost Lživost -strach Špatné zkušenosti-únava
prim.PhDr.Lidmila Pekařová
3
Direkce bez humoru a nadhledu
Chybí náhled proč kdo pracuje Trpíme neschopnost Trpíme neznalost Vedoucí platí všechny stejně Vedoucí hodnotí jak dlouho dělal Nehodnotí, CO udělal prim.PhDr.Lidmila Pekařová
4
Pedagogický talent - cit
Empatie - nadání-spoluprožitek-přijetí Spravedlnost- kolektivismus-diáda Jednotné sankce- rozdílné typy lidí prim.PhDr.Lidmila Pekařová
5
Umět komunikovat, znamená rozumět a vědět
Poslušnost -jak ji vychovat ? Svoboda úředníka - je volnost, nebo zátěž? Odpovědnost – přesně vymezená Samostatnost - co má umět sám prim.PhDr.Lidmila Pekařová
6
Komunikovat a vést, neznamená o vedení mluvit, ale jednat
Pracovník je svým projevem vzorem - Když něco dělá, ví proč. Umí sám svoji i jejich práci vzorově - prim.PhDr.Lidmila Pekařová
7
Komunikace s kolektivem
Jednat positivně, jasně, ale pravdivě! Nemluvit, zahájit v ý c v i k. Umět tvořit metody, ušité na tělo. prim.PhDr.Lidmila Pekařová
8
Komunikace podle typu Neučíme skupinu, ale jednotlivce.
Jinak mluví a jinak vnímají Neumíme reagovat na typy jiného myšlení. prim.PhDr.Lidmila Pekařová
9
Komunikace v krizi Nejednat tvrdě s podřízenými a měkce s vlivnými šéfy. Hledat důvody krize i v řadách vedoucích a ve způsobech vedení. prim.PhDr.Lidmila Pekařová
10
Nadřízený - podřízený tón a fyziognomie umět naslouchat významu slova
prim.PhDr.Lidmila Pekařová
11
Nadřízený - podřízený vše správně pochopil
ověřit zpětnou vazbou, že člověk vše správně pochopil prim.PhDr.Lidmila Pekařová
12
Nadřízený - podřízený -vedoucí nestraší, ale ví.
-Osoba neví jak, ale chce- -Osoba ví jak, chce, nemá na to- -Osoba ví jak, má na to, nechce- prim.PhDr.Lidmila Pekařová
13
Nadřízený - podřízený podřízený provokuje pracovník vedoucímu nevěří
jejich projev nás neobtěžuje podřízený provokuje pracovník vedoucímu nevěří nadprůměrný podřízený prim.PhDr.Lidmila Pekařová
14
Nadřízený - podřízený svěřené hned neřešíme
hledáme rozdíly v náhledech prim.PhDr.Lidmila Pekařová
15
Nadřízený - podřízený respektuje svobodu komunikace
odpovídá rozumně respektuje svobodu komunikace jedná důstojně a bez křiku nesplnitelné positivně vysvětlí prim.PhDr.Lidmila Pekařová
16
Nadřízený - podřízený nedělá nelogická opatření umožní svobodný projev
nehledá zbytečná omezení nedělá nelogická opatření umožní svobodný projev prim.PhDr.Lidmila Pekařová
17
Nadřízený - podřízený komunikuje srozumitelně
tyká jen po dohodě vzájemně prim.PhDr.Lidmila Pekařová
18
Nadřízený - podřízený je advokátem podřízeného obhajuje jeho práva
prim.PhDr.Lidmila Pekařová
19
Zásady řízení jednat o zásadním včas mluvit pravdu - ale neříkat vše.
s pracovníkem mluvit i špatně, o něm dobře, nebo vůbec. prim.PhDr.Lidmila Pekařová
20
Tok informací vše zapisovat – hrozí konflikty
přenos informací a zkreslení předávání pouze negativních prim.PhDr.Lidmila Pekařová
21
Podřízený – nadřízený k jednání se ohlašovat žádat čas k jednání
informovat a nezamlžovat prim.PhDr.Lidmila Pekařová
22
Podřízený – nadřízený kritizovat jen s protinávrhem
nedonášet, stupňovitě řešit prim.PhDr.Lidmila Pekařová
23
Nadřízený - podřízený nepořádek neřešíme od vrátného
vedoucí není milován, ale uznáván nepořádek neřešíme od vrátného šéf určuje jasná pravidla hry prim.PhDr.Lidmila Pekařová
24
Dobrý šéf nezachrání celý podnik, ale usnadní život mnoha podřízeným
prim.PhDr.Lidmila Pekařová
25
e-mail: lidmila.pekarova@seznam.cz
Komunikace Dr.Lidmila Pekařová mobil: prim.PhDr.Lidmila Pekařová
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.