Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Paradigma klasického strategického myšlení Josef F. Palán
2
Paradigmata strategického myšlení Paradigmata strategického myšlení Mapování rámce strategického myšlení
3
I. paradigma strategického myšlení Konvenční myšlení Schéma vektorového prostoru strategického rozhodování Konkurenční výhoda Finanční výhoda Podnikové schopnosti a dovednosti Konkurenční výhoda je spojena se schopností podnikatelského subjektu vytvořit vyšší užitnou hodnotu nabízených produktů pro zákazníka ve srovnání s konkurencí, eventuelně vytvořit stejnou užitnou hodnotu, ale při nižších nákladech, nebo v kratším produkčním cyklu.
4
I. paradigma strategického myšlení Konvenční myšlení Schéma vektorového prostoru strategického rozhodování Konkurenční výhoda Finanční výhoda Podnikové schopnosti a dovednosti
5
I. paradigma strategického myšlení Konvenční myšlení Schéma vektorového prostoru strategického rozhodování Finanční výhoda Podnikové schopnosti a dovednosti Finanční výhoda spočívá ve schopnosti podnikatelského subjektu zaměřit obchodní činnosti na maximalizaci ekonomické hodnoty hotovostního toku (cash flow) v relacím k investicím do podnikání. Důkladné ekonomické posouzení strategických variant / business case, feasibility study /
6
I. paradigma strategického myšlení Konvenční myšlení Schéma vektorového prostoru strategického rozhodování Finanční výhoda Podnikové schopnosti a dovednosti Rozvoj podnikových schopností a dovedností souvisí s rozvojem znalostí a dovedností lidských zdrojů podniku, s rozmnožováním jejich know-how a v neposlední řadě i s technologickým rozvojem podnikových systémů.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.