Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRichard Jaroš
1
Tomáš Procházka | jednatel iProdukce s.r.o. | Tiskomat.cz Vybíráme copywritera
2
iProdukces.r.o webdevelopment a online marketing Naši klienti: ČTK, T-mobile, Goram, iInfo, WebExpo, OBI, Volvo Homolka.. Vlastní projekty: www.tiskomat.cz www.hrajemegolf.czwww.tiskomat.czwww.hrajemegolf.cz
3
Co vám spolupráce s CW přinese Ušetří vám práci, ale přidá jinou Kvalitní a komplexní obsah = zpětné odkazování (LB) Větší prodeje Podporu značky Spokojeného klienta
4
Co by měl CW umět Rozhled ve web technologíích a trendech, být jen textař nestačí Musí být vnímavý - pochopení obchodního modelu a filosofie projektu Vytvořit nebo zpracovat dodanou analýzu KW, výstup: cíl. stránky a kw dle hledanosti Připravit i specifické webové obsahy (meta desc, titles, popisy kategoríí apod.)
5
Proč vybírat pečlivě Vybíráte partnera, který může mít zásadní vliv na váš online byznys CW vám musí sedout i lidsky /chcete přeci dělat práci s radostí/ Musíte mu důvěřovat, často k projektům podepisujete mlčenlivost Neztratíte čas (peníze) výběrem jiného CW a tvorbou/úpravou textů při neúspěchu
6
Jak vybrat copywritera Ptejte se známých na zkušenosti, sledujte blogy CW, googlujte Poptejte několik vytipovaných CW se základní vstupní informací o projektu Vyhodnocujte již první kontakt, požadavky na podkady, formu Projděte pečlivě práce vybraných CW, vyhodnocujte nejen fakta ale také dle vlastního pocitu zákazníka referenčních webů (pokud jste cílovka :) ) Vyzkoušejte si vybraného CW na menším projektu Nevybírejte CW pouze na jeden projekt, ztrácíte svůj čas Mějte v týmu více CW, každý má své silné stránky jinde.
7
Kdy zapojit CW Od začátku projektu Důvěřujte svému CW, rozhodli jste se pro něj Seznamte jej s celým projektem (kdo, co, proč, cílovka) Seznamte jej s týmem, někdy potřebuje ke své práci odbornou pomoc (od SEO konzultanta, UX designera apod.) Seznamte jej s klientem
8
Připravte správné zadání Cíle webu, typy konverzí Struktura webu, ideálně i wireframy, cílové stránky, AKW a frází cílových stránek Vaše USP (proč právě vy) Popis služby nebo produktu (výhody, přednosti, bonusy, omezení) Vaše slabiny Popis cílovky, ideálně na persony Popis potřeb uživatelů Seznam konkurence (cenová, pozice ve vyhledávačích, kvalita) Seznam textů, které má CW zpracovat, nezapomeňte na titles stránek, popisy kategoríí, meta desc., apod.
9
Projektové řízení Stanovte jasné zadání a průběžné termíny dokončení Nekomunikujte izolovaně, zapojte CW do celé tvorby Revize textů CW po implementaci Dávejte CW zpětnou vazbu od klienta, pokud nekomunikuje napřímo Testujte napsaný obsah, ideálně na vzorku cílovky
10
S čím vám CW (většinou) nepomůže Content strategy Jazykové korektury, najměte si korektora, pokud vám to rozpočet dovolí Pravidelné redakční práce Nechtějte od něj vše...
11
Nástroje Google Apps (Gmail, Gdocs) Basecamp (projektové řízení) Highrise (jednoduché CRM) Dropbox Evernote
12
Doporučené zdroje http://ottocopy.cz/ Otto Bohuš - osobní web + blog http://ottocopy.cz/ http://www.copywriter.cz/ Jan Ambrož - osobní web + blog http://www.copywriter.cz/ http://goo.gl/t3efv guru Marek Prokop - tvorba www minulostí http://goo.gl/t3efv http://goo.gl/4BTqE | Eliška Hutníková - efektivní spolupráce s CW | H1.cz http://goo.gl/4BTqE http://goo.gl/SUSRH | H1.cz - Najděte své konkurenční výhody http://goo.gl/SUSRH
13
Díky za pozornost Tomáš Procházka | iProdukce s.r.o. tomas.prochazka@iprodukce.cztomas.prochazka@iprodukce.cz | www.tiskomat.czwww.tiskomat.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.