Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilOliver Švec
1
ZŠ JAROŠOVA,HAVÍŘOV- ŠUMBARK ABSORBCE TEPELNÉHO ZÁŘENÍ VERONIKA KREJČÍŘOVÁ KAROLÍNA SMUTNÁ
2
URČENO PRO 8. A 9. ROČNÍK ZŠ SKUPINOVÁ-LABORATORNÍ PRÁCE NUTNOST:ŽÁCI MUSÍ:1,UMĚT OBSLUHOVAT ICT POMŮCKY 2,ZVLÁDNOUT UČIVO SVĚTELNÉ JEVY A TEPLO
3
CÍL:A)OSVOJENÍ TEORIE,MĚŘENÍ TEPLOTY A INTENZITY OSVĚTLENÍ B)ZÍSKÁNÍ PRAKTICKÝCH ZKUŠENOSTÍ S VYUŽITÍM ICT POMŮCEK ČASOVÁ NÁROČNOST:2 VYČOVACÍ JEDNOTKY POMŮCKY:PC, řídící jednotka, zelený teploměr (2 ks), luxmetr (rozsah 0 – 6 000 lx), halogenový reflektor (500W) na stojanu, bílý, žlutý, červený, černý papír, Al fólie (rozměr 150x105 mm), magnetická tabule (590x780 mm), magnety (12 ks), izolepa, nůžky, pásmo, psací a kreslící pomůcky, poznámkový sešit.
4
1)MOTIVAČNÍ TAJENKA 1)MOTIVAČNÍ TAJENKA 2)ZOPAKOVÁNÍ TEORIE NA TÉMA SVĚTELNÉ JEVY 3)SEZNÁMENÍ ŽÁKŮ S POMŮCKAMI 4)SESTAVENÍ MĚŘÍCÍHO PRACOVIŠTĚ 5)PRAKTICKÁ ČÁST MĚŘENÍ 6)VYHODNOCENÍ PRVNÍ ČÁSTI LABORATORNÍ PRÁCE
5
1)PRÁCE S GRAFY 2)SPRACOVÁNÍ ČISTOPISŮ A PROTOKOLŮ LABORÁTORNÍ PRÁCE 3)VYHODNOCENÍ 2. ČÁSTI HODINY VYUČUJÍCÍM
6
????????????????? ???????????????
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.