Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilEllen Dušková
1
Dobrá zna č ka pro místní výrobky
2
Historie 1998 - vznik Občanského sdružení Tradice Bílých Karpat Mapování ovocných dřevin v Bílých Karpatech (navazuje na mapování na Horňácku) 2000 – vznik moštárny v Hostětíně Regionální produkt – jablečný mošt
3
Regionální značka TBK 2003 seskládala se paleta regionálních produktů 2006 sestavena pravidla, registrace značky Ochranná známka Pečujeme o tradice
4
® Tradice Bílých Karpat První přeshraniční značka 64 obcí v České republice 40 obcí na Slovensku
5
První uživatelé červen 2007 – předávání prvních certifikátů Dnes 60 držitelů řemeslníci, zemědělci, výrobci potravin a nápojů, poskytovatelé služeb
6
Propagace značky www.tradicebk.cz www.tradiciebk.sk web facebook katalog výrobků prodej v obchůdku stánek na jarmarcích, veletrzích, slavnostech
9
Jablečná slavnost, Hostětín, září
10
Činnost TBK řízení regionální značky, certifikace, vyhledávání nových držitelů práce s držiteli školení pro držitele a místní výrobce Dny otevřených dveří, exkurze, setkání jednání se Zlínským krajem – 5 značek rauty z regionálních výrobků při Hejtmanských dnech dárky z regionální produkce
11
Propagace místní produkce: kampaň na facebooku TBK letáček manuál pro obce - jak podpořit místní ekonomiku (zájemci se hlaste) ekomapa www.ekomapa.org www.veronica.cz/ekomapa
12
Ekomapa a seznam místních producentů www.ekomapa.org
13
Občanské sdružení Tradice Bílých Karpat Hostětín 4 | 687 71 Bojkovice tbk@tradicebk.cz | tel: 739 569 264 www.tradicebk.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.