Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBohumila Němcová
2
Cíle Do práce na kole? Hravou formou přivést více lidí k pravidelnému používání kola jako hlavního dopravního prostředku po městě Ulevit životnímu prostředí našich měst a přispět k tomu, aby se staly příjemnější a zdravější k životu Inspirovat více zaměstnavatelů k tomu, aby podporovali šetrný způsob dopravy svých zaměstnanců Vnést více radosti a pohybu do běžného pracovního dne tisíců lidí po celé republice
3
Harmonogram kampaně Březen – Duben/ období registrace do soutěže a propagace: – Úvodní tiskové konference – Velké jarní cyklojízdy – Návštěvy „cykloambasadorů“ v zapojených městech – zapojeny ambasády Nizozemska, USA, Dánska, Švédska… Květen/ probíhá hlavní soutěž, lidé si zapisují najeté jízdy a kilometry: – Akce „na triko“, kdy každý v triku soutěže dostane ve vybraných podnicích něco zdarma (kafe na triko, divadlo na triko, bazén na triko …) Červen/konec soutěže, vyhlášení výsledků – Závěrečné večírky s odměněním vítězů
4
Soutěžní kategorie Hlavní kategorie (ve všech městech): Pravidelnost Losování hlavní ceny probíhá na závěrečném večírku a vyhrává jeden z týmů, který urazí v průběhu května minimálně 66 % cest na kole. Cykloopatření Soutěžící zasílají obtěžující, nebezpečné nebo matoucí dopravní řešení, na které narazí při své cestě do práce. Vyhrává ten, kdo pošle nejvtipnější a nejvýstižnější fotku s popiskem. Cyklozaměstnavatel roku Do soutěže se mohou zapojit i firmy, a to v kategorii Cyklozaměstnavatel roku. Vyhraje ho ta firma, která sestaví alespoň jeden tým a která poskytuje svým zaměstnancům nejlepší podmínky pro dojíždění do práce na kole (parkování pro kola, sprchy, zaměstnanecké výhody apod.). Na základě dotazníku budou vybrány tři nejlepší firmy, z těch vybere vítěze místní koordinátor na základě „inspekční“ návštěvy. Bike chic Cyklisté nejsou jen sportovci v upnutých dresech. Soutěžící v této kategorii zasílají fotky. Nejlelegantnější účastník
5
Soutěžní kategorie Volitelné kategorie: Výkonnost Kreativita Nejlepší vnitrofiremní soutěž Pozn. Jednotlivé soutěžní kategorie si mohou místní koordinátoři přejmenovat. ( Kategorie může mít v názvu např. jméno významného sponzora)
6
Co zajištuje národní koordinátor Výrobu a potisk soutěžník trik Distribuci startovacích balíčků Výrobu cyklonovin Newslettery Registrační systém Grafický koncept kampaně a výrobu reklamních materiálů pro místní organizátory Vývoj a provozování centrálního webu kampaně Dopracenakole.net Helpdesk Národní fundraising, tj. zajištění grantů Emisní kalkulačku Poradenství a supervize pro místní koordinátory Nabídku cykloambasadorů Školení místních koordinátorů
7
Co zařizuje místní koordinátor Propagaci, získávání účastníků soutěže (tisk a výlep plakátů, jarní cyklojízdu, či jinou vhodnou událost) Místní fundraising ( je nutné sehnat ceny do soutěže, peníze na tisk plakátů a závěrečný večírek) Akce na triko (místní koordinátoři zajišťují partnery, kteří v květnu na jeden den za reklamu nabídnou nějakou výhodu – kávu zdarma, vstup do bazénu, muzea apod.) Závěrečný večírek/vyhlášení vítězů (Organizace společenské akce, kde dojde k předání cen výhercům)
8
Už 5. ročník rosteme! Vývoj Do práce na kole v letech 2011 - 2014
9
Do práce na kole 2015 19+ měst 7 500+ účastníků 1000+ firem a institucí
10
Auto*Mat – další projekty Auto*Mat již od roku 2003 prosazuje lepší prostředí pro kvalitní život ve městě. Kromě Do práce na kole pořádáme následující projekty: Zažít město jinak – největší komunitní projekt v ČR, pouliční sousedská slavnost v září, 50 městských zón zapojeno v Praze + 8 dalších měst http://zazitmestojinak.cz Cyklojízdy – Velké jarní a podzimní cyklojízdy se tradičně účastní cca 5000 účastníků Zelená mapa – unikátní mapa Prahy, v r. 2014 také v Plzni Udržitelně do školy – vzdělávací program pro základní a střední školy v celé ČR Radíme politikům – dlouhodobý lobbing za zlepšení dopravní politiky pražských radnic a Magistrátu Prahounakole.cz – blog, mapa a vyhledávač tras pro jízdu Prahou na kole Mezinárodní spolupráce – přinášíme inspiraci ze zahraničí Nábřeží žije – od 14.10.2013 na 5 sobot proměnilo Smetanovo nábřeží v pěší zónu Napiš svůj důvod proč šlapeš na svoji úvodní fotku na facebooku
11
Pojeďte do toho s námi! Kontakt: Lukáš Eršil/m: +420 724 204 430 lukas.ersil@auto-mat.cz Úvodní tisková konference DPNK 2013: na fotu mj. generální ředitel TNT Express Miloš Malaník (vpravo), velvyslanec Nizozemska Ed Hoeks (vlevo) a atašé USA S. Kenenson Hall (v zeleném)
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.