Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ
JAN ŠČERBA STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ
2
VIDEO – Francie 2011
3
Faktory, které rozhodují o úspěšném lovu?
Výběr revíru Znalost revíru Přizpůsobení se situaci u vody Vybavení a návazce Rybářský tlak Nástraha Krmná kampaň Sebedůvěra
4
Výběr revíru Dle rybí obsádky Dle dostupnosti revíru
Dle rybářského tlaku Dle rybářských pravidel
5
Francie 2010
6
Francie 2010
7
Francie 2010
8
Francie 2010
9
Francie 2010
10
Znalost revíru Poznání topografie revíru Rozdělení revíru dle období
Poznání chování kaprů Opakované návštěvy Zaměření se na revír
12
Přizpůsobení se situaci u vody
Zhodnocení po příjezdu k vodě Zhodnocení po prvních dnech Změny po zvážení všech atributů Změny v nástraze Změny v krmné kampani Změny v lovném místě Záznam o průběhu lovu
13
Opravdu je důležité co je na břehu?
14
Vybavení a návazce Důležité je co je ve vodě
Funkčnost rozhoduje, respekt k rybám Návazce – maximálně 2 typy Návazce – celková délka ??? Návazec – délka vlasu ??? Háček – váha vs pevnost JEDNODUCHOST
15
Návazec s maskováním
16
Naviják se šňůrou
17
Španělsko 2009
18
Španělsko 2009
19
Španělsko 2009
20
Španělsko 2009
21
Španělsko 2009
22
Španělsko 2009
23
Španělsko 2009
24
Španělsko 2009
25
Španělsko 2009
26
Španělsko 2009
27
Španělsko 2009
28
Španělsko 2009
29
Rybářský tlak Zvyšuje nedůvěru ryb Ostatní rybáři Vaše chování u vody
Na břehu Na vodě Bojky Krmení
30
Itálie listopad,prosinec 2009
31
Itálie listopad,prosinec 2009
32
Itálie listopad,prosinec 2009
33
Itálie listopad,prosinec 2009
34
Itálie listopad,prosinec 2009
35
Itálie listopad,prosinec 2009
36
Itálie listopad,prosinec 2009
37
Itálie listopad,prosinec 2009
38
Itálie listopad,prosinec 2009
39
Itálie listopad,prosinec 2009
40
Itálie listopad,prosinec 2009
41
Vymáčené boilies vs dipované?
42
Nástraha ATRAKTIVITA Lov na zvědavost Navoněná Barevná
Jiná prezentace nástrahy NENÁPADNOST Lov na důvěru Bez zápachu Barva dna Prezentace nástrahy stejná jako volných návnad
43
Nástraha - ATRAKTIVITA
Lov na zvědavost – kapr je zvědavé zvíře, navíc vše ochutnává tlamou Navoněná nástraha dipováno busterováno máčeno v esencích Barevná nástraha – reflexní barvy Jiná prezentace nástrahy – nástrahy ve sloupci Pop – up nástrahy
44
Nástraha - NENÁPADNOST
Lov na důvěru – velké ryby jsou často opatrné Vyjímkou jsou ty velké a nenažrané Nástrahy bez zápachu – s nízkou hladinou atraktorů Postavené pouze na kvalitní směsi Několik dní vymáčené ve vodě Barva Nástrahy – neutrální aneb tmavá Prezentace nástrahy stejná jako volných návnad
45
Nástraha - SELEKTIVITA
Atraktivitou nástrahy Nenápadnosti nástrahy Velikostí nástrahy Tvrdosti nástrahy Prezentaci na návazci Umístěním v rámci krmného místa Realizace krmné kampaně
46
Francie 2007
47
Francie 2007
48
Francie 2007
49
Francie 2007
50
Francie 2007
51
Francie 2007
52
Francie 2007
53
Francie 2007
54
Francie 2007
55
Francie 2007
56
Francie 2007
57
Francie 2007
58
Francie 2007
59
Francie 2007
60
Krmná kampaň - co rozhoduje?
Rybí populace v revíru Zkušenosti velkých ryb dané rybářským tlakem Délka vaší výpravy Finanční možnosti
61
Krmná kampaň - co lze použít?
Partikl Pelety Boilies nižší cenové hladiny Atraktivní hotovky Levná do upravená směs - SUPRAFISH Boilies vyšší cenové hladiny Výživná boilies směs – lehce stravitelná Použitelná jako potravní zdroj – BIOSQUID, BIOCRAB, BIOENZYM FISH,GLM ENDURO…
62
Krmná kampaň - TAKTIKA ČAS Krátkodobá Střednědobá Dlouhodobá PROSTOR
Bodové krmení Plošné krmení Mizející potravní zdroj
63
Krmná kampaň - ČAS Krátkodobá krmná kampaň – 1 - 4dny
Omezené množství návnady Boilies směs nemusí být z nejvýživnějších Střednědobá krmná kampaň – dnů Boilies směs méně výživná do upravená Dlouhodobá krmná kampaň – 7 dnů – měsíce Lze použít všechny typy prostorového krmení Boilies směs nejlépe nejvýživnější hodnoty
64
Krmná kampaň - PROSTOR Bodové krmení – zaměřeno na jednu rybu
Návnada prezentována v těsné blízkosti nástrahy Zaměřeno na zvědavost ryby Umístění nástrahy s návnadou ideálně na trase nebo v místě krmení ryby – přirozený zdroj potravy Malé množství návnady Pelety, drcené boilies Používají se atraktivní nástrahy, pop up Často se používá PVA Vhodné jako strategie pro krátkodobé i dlouhodobé krmné kampaně
65
Krmná kampaň - PROSTOR Plošné krmení – zaměřeno na celé hejno
Krmení na velké ploše např. 100m x 100m Vzbudit dojem důvěryhodného zdroje potravy Donutit ryby hledat další a další jednotlivý kus návnady Velké množství návnady Pouze boilies Krmení v dávkách dle reakce ryb 1-5kg Zavádění návnady 2x denně v čase nižší aktivity ryb Návnada v různém stupni rozpadu Používají se nenápadné nástrahy, často vymáčené několik dní Nástraha prezentovaná samostatně Vhodné jako strategie pro dlouhodobou krmnou kampaň
66
Krmná kampaň - PROSTOR Mizející potravní zdroj – zaměřeno na hejno ryb
Velké množství návnady 1 den 20kg boilies 2 den 15 kg boilies 3 den 10 kg boilies 4 den 5 kg boilies Další dny minimální množství krmení Vzbudit dojem důvěryhodného zdroje potravy Donutit ryby zůstat na krmném místě Pouze boilies Zavádění návnady 1x denně v čase nižší aktivity ryb Lze kombinovat atraktivní i nenápadnou nástrahu S ubývajícím krmením v místě lovu šance na více záběrů Vhodné jako strategie pro dlouhodobou krmnou kampaň
67
Francie podzim 2011
68
Francie podzim 2011
69
Francie podzim 2011
70
Francie podzim 2011
71
Francie podzim 2011
72
Francie podzim 2011
73
Francie podzim 2011
74
Francie podzim 2011
75
Francie podzim 2011
76
Francie podzim 2011
77
Francie podzim 2011
78
Francie podzim 2011
79
Sebedůvěra Výběr revíru Znalost revíru Přizpůsobení se situaci u vody
Vybavení a návazce Rybářský tlak Nástraha Krmná kampaň
80
KONEC
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.