Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilEduard Čermák
2
CZ.04.3.07/4.2.01.1/0037 Přímá komunikace mezi fakultami a průmyslem – Brána k výzkumu Žadatel: MEDICOMP s.r.o. Partneři: PřF UK Praha, MFF UK Praha, PaedF UK Praha, PEF ČZU Praha, HK ČR, SPD ČR, Crytur, spol. s.r.o. Turnov Karolina Šolcová karolina.solcova@careermarket.cz ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.2 Spolupráce výzkumných a vývojových pracovišť s podnikatelskou sférou, podpora inovací
3
Realizace a cíle projektu WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU Realizace: 1. 7. 2006 – 30. 6. 2008 Cíl: vytvoření systému spolupráce mezi vysokými školami na území hlavního města Prahy a podnikatelským sektorem v oblasti využívání lidských zdrojů → propojení průmyslu a talentů, zdroj pro nové expertizy
4
Cílové skupiny studenti doktorandi vysokoškolští pedagogové zaměstnanci firem řídící pracovníci WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU
5
Realizace projektu WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU stáže diplomové práce exkurze trainee programy volná pracovní místa firemní workshopy semináře zpracování metodiky WBL brigády www.careermarket.cz
6
Rizikové faktory šíře zaměření vysokých škol pozice aplikované vědy z pohledu VŠ úroveň R/D v praxi vzájemné letité zkušenosti nedůvěra, nepružnost nadstavbová funkce projektu ……a komunikace především WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU
7
Prevence rizik cílené delegování a kontrola úkolů v rámci realizačního týmu (schůzky, zprávy) rozdělení pravomocí yytvoření atmosféry důvěry maximální vstřícnost publicita (cílené PR směrem k TG) osobní přístup …..a komunikace především WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU
8
Přínos projektu cílovým skupinám WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU Studenti včasný kontakt s praxí a reálná představa o budoucím zaměstnání databáze absolventů a přehled jejich uplatnění vlastní prezentace, např. zadáním vlastního CV na webovém portále nabídka diplomových prací a vypracování společných projektů kurzy přípravy na přechod do zaměstnání
9
Přínos projektu cílovým skupinám WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU Absolventi členství v Alumni Network spoluorganizace odborných seminářů na školách prezentace vlastní práce a zaměření v rámci seminářů přístup do databáze nabídka/poptávka zaměstnání
10
Přínos projektu cílovým skupinám WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU Firmy přístup na akademickou půdu (nové poznatky, odborníci) spolupráce s talentovanými studenty možnost představit se ve školách (workshopy, prezentace) Školy získají partnery pro vedení DP a financování projektů kontakty na absolventy → zpětná vazba
11
Proč to všechno… zvýšení zájmu o studované obory zvýšení informovanosti studentů vytvoření nových vazem VaV/VŠ provázanost studia a praxe (WBL) vytvoření zpětné vazby VŠ a praxe podpora přenosu znalostí podpora aplikovaného výzkumu....a zlepšení komunikace WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU
12
Budoucnost? WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU rozšíření na další fakulty diskuse o změnách legislativy úprava studijních plánů cílený rozvoj MSP v LZ diskuse o investicích do vzdělání komerční využití, dotační tituly zahraniční spolupráce (Polsko, SRN)
13
Předpokládané výstupy WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU elektronická databáze podnikatelských subjektů elektronická databáze absolventů nabídka/poptávka (stáže, DP, pracovní místa…) personalistické vzdělávání absolventské kluby metodika work-based-learning právní zajištění znalostí
14
Příklady spolupracujích firem WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU
15
WWW.CAREERMARKET.CZ … BRÁNA K VÝZKUMU …trpělivost …komunikace …vytrvalost …osobní přístup …ctění individuality …flexibilita …dlouhodobý horizont …lidský faktor …a mnohé další Závěr
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.