Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Stipendijní informační portál - Business Strategie.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Stipendijní informační portál - Business Strategie."— Transkript prezentace:

1 Stipendijní informační portál - Business Strategie

2 Vize, mise, cíle „ Zvýšení konkurenceschopnosti budoucích absolventů na trhu práce a zlepšení vzdělanosti, rozhledu české společnosti - formou studia v zahraničí.“

3 Analýza trhu  Charakteristika  Zákazníci  Konkurence

4 Hlavní služba  Vybudování a provoz informačního portálu shromažďujícího informace o stipendijních pobytech v zahraničí.  Zprostředkování těchto stipendijních pobytů na zahraničních univerzitách nabízených vládními agenturami, nadacemi a vysokými školami.  Zprostředkování podrobných informací o podmínkách získání stipendia, včetně všech materiálů potřebných k přihlášení (stahování formulářů-přihlášek apod.).  Odborná pomoc studentům při vyřízení celého procesu získání stipendia.

5 Vedlejší služby  Nabídka redakčního systému, který bude k dispozici agenturám/nadacím/VŠ, prostřednictvím nichž by udržovaly své aktuální nabídky.  Poskytnutí prostoru studentům-stipendistům pro sdílení zkušeností s jednotlivými studijními pobyty.  Zprostředkování finanční pomoci, pro překlenutí počátečního období, kdy zpravidla nejsou poskytovány peníze na studium.  Pomoc při výběru škol a institucí, kde lze složit zkoušky a testy, vyžadované některými zahraničními univerzitami.  Zprostředkování dopravy, cestovního pojištění, případně ubytování v některých zemích.

6 Krátkodobé cíle  Během prvních 12 měsíců provozu zprostředkovat 500 stipendií.  Během prvních 6 měsíců provozu pokrýt nabídku vládních agentur (ve smyslu agentur zahraničních vlád činných na území ČR), nadací a nabídku zahraničních programů největších vysokých škol ČR.  Do 12 měsíců získat pro spolupráci 20% nevládních agentur.  Dostat se do povědomí, co největšímu počtu studentů.

7 Dlouhodobé cíle  Dosáhnout stabilního alespoň 20% meziročního růstu počtu zprostředkovaných stipendií.  Do 2 let získat pro spolupráci 60% nevládních agentur.  Do 2 let rozšíření modelu financování firmy o další formy.  V dlouhodobém horizontu dosáhnout alespoň 30% písemné zpětné vazby od studentů, kterým jsme zprostředkovali stipendia.  Do 5 let pokrýt nabídku všech stipendií v ČR.  Spokojenost studentů s informačním portálem a poskytovanými službami.

8 Zdroje financí  Provize od agentury  Administrativní poplatky placené studenty  Zdroje plynoucí ze zprostředkování finanční pomoci pro překlenutí počátečního období  Reklama  Zdroje z možných státních fondů  Zdroje z alternativních a doplňkových služeb(zatím blíže nespecifikovány)

9 SWOT analýza (1)  Silné stránky dobrá znalost problematikydobrá znalost problematiky silná motivace zaměstnancůsilná motivace zaměstnanců  Slabé stránky špatná dostupnost kapitálušpatná dostupnost kapitálu žádné kontakty na počátku - potřeba rychle získat kontakty na agentury, školy, …žádné kontakty na počátku - potřeba rychle získat kontakty na agentury, školy, … nováček na trhu (nutnost získání důvěry u agentur i studentů)nováček na trhu (nutnost získání důvěry u agentur i studentů)

10 SWOT analýza (2)  Příležitosti nízká informovanost studentů o nabízených stipendiíchnízká informovanost studentů o nabízených stipendiích existující konkurence není v povědomí studentů (AIA) a je špatně vyhledatelnáexistující konkurence není v povědomí studentů (AIA) a je špatně vyhledatelná možné financování ze státního rozpočtumožné financování ze státního rozpočtu  Ohrožení nedůvěra studentů v náš portálnedůvěra studentů v náš portál konkurence (hlavně ze strany AIA)konkurence (hlavně ze strany AIA) neochota agentur a škol spolupracovatneochota agentur a škol spolupracovat


Stáhnout ppt "Stipendijní informační portál - Business Strategie."

Podobné prezentace


Reklamy Google