Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Stipendijní informační portál - Business Strategie
2
Vize, mise, cíle „ Zvýšení konkurenceschopnosti budoucích absolventů na trhu práce a zlepšení vzdělanosti, rozhledu české společnosti - formou studia v zahraničí.“
3
Analýza trhu Charakteristika Zákazníci Konkurence
4
Hlavní služba Vybudování a provoz informačního portálu shromažďujícího informace o stipendijních pobytech v zahraničí. Zprostředkování těchto stipendijních pobytů na zahraničních univerzitách nabízených vládními agenturami, nadacemi a vysokými školami. Zprostředkování podrobných informací o podmínkách získání stipendia, včetně všech materiálů potřebných k přihlášení (stahování formulářů-přihlášek apod.). Odborná pomoc studentům při vyřízení celého procesu získání stipendia.
5
Vedlejší služby Nabídka redakčního systému, který bude k dispozici agenturám/nadacím/VŠ, prostřednictvím nichž by udržovaly své aktuální nabídky. Poskytnutí prostoru studentům-stipendistům pro sdílení zkušeností s jednotlivými studijními pobyty. Zprostředkování finanční pomoci, pro překlenutí počátečního období, kdy zpravidla nejsou poskytovány peníze na studium. Pomoc při výběru škol a institucí, kde lze složit zkoušky a testy, vyžadované některými zahraničními univerzitami. Zprostředkování dopravy, cestovního pojištění, případně ubytování v některých zemích.
6
Krátkodobé cíle Během prvních 12 měsíců provozu zprostředkovat 500 stipendií. Během prvních 6 měsíců provozu pokrýt nabídku vládních agentur (ve smyslu agentur zahraničních vlád činných na území ČR), nadací a nabídku zahraničních programů největších vysokých škol ČR. Do 12 měsíců získat pro spolupráci 20% nevládních agentur. Dostat se do povědomí, co největšímu počtu studentů.
7
Dlouhodobé cíle Dosáhnout stabilního alespoň 20% meziročního růstu počtu zprostředkovaných stipendií. Do 2 let získat pro spolupráci 60% nevládních agentur. Do 2 let rozšíření modelu financování firmy o další formy. V dlouhodobém horizontu dosáhnout alespoň 30% písemné zpětné vazby od studentů, kterým jsme zprostředkovali stipendia. Do 5 let pokrýt nabídku všech stipendií v ČR. Spokojenost studentů s informačním portálem a poskytovanými službami.
8
Zdroje financí Provize od agentury Administrativní poplatky placené studenty Zdroje plynoucí ze zprostředkování finanční pomoci pro překlenutí počátečního období Reklama Zdroje z možných státních fondů Zdroje z alternativních a doplňkových služeb(zatím blíže nespecifikovány)
9
SWOT analýza (1) Silné stránky dobrá znalost problematikydobrá znalost problematiky silná motivace zaměstnancůsilná motivace zaměstnanců Slabé stránky špatná dostupnost kapitálušpatná dostupnost kapitálu žádné kontakty na počátku - potřeba rychle získat kontakty na agentury, školy, …žádné kontakty na počátku - potřeba rychle získat kontakty na agentury, školy, … nováček na trhu (nutnost získání důvěry u agentur i studentů)nováček na trhu (nutnost získání důvěry u agentur i studentů)
10
SWOT analýza (2) Příležitosti nízká informovanost studentů o nabízených stipendiíchnízká informovanost studentů o nabízených stipendiích existující konkurence není v povědomí studentů (AIA) a je špatně vyhledatelnáexistující konkurence není v povědomí studentů (AIA) a je špatně vyhledatelná možné financování ze státního rozpočtumožné financování ze státního rozpočtu Ohrožení nedůvěra studentů v náš portálnedůvěra studentů v náš portál konkurence (hlavně ze strany AIA)konkurence (hlavně ze strany AIA) neochota agentur a škol spolupracovatneochota agentur a škol spolupracovat
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.