Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMiloslava Zemanová
1
ING main colour palette 0 102 255 102 0 180 195 225 123 125 124 120 140 200 178 181 180 ING secondary colour palette 255 205 171 81 83 82 211 224 202 210 212 211 200 220 240 162 189 144 Map colours 230 232 242 185 191 219 FillLine [Product or Department] Do not put content in the brand signature area Praha, 21. dubna 2009 Tisková konference ING Bank ČR Řízení podniku v neklidné době Rolf-Jan Zweep Generální ředitel ING Bank ČR Generální ředitel Wholesale Banking
2
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Obsah prezentace Skupina ING a ING Wholesale Banking Finanční výsledky skupiny ING za rok 2008 Finanční výsledky ING Bank ČR za rok 2008 ING Wholesale Banking v ČR - Strategický a obchodní model - Přizpůsobování se novým skutečnostem
3
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Skupina ING – výsledky před zdaněním Oblasti obchodu přispívající k základnímu výsledku, s vyloučením volatility trhu a rizikových nákladů Wholesale Banking – 26 % v milionech EUR20082007% změny Skupina ING-78611 080-107,1 % Pojištění-1 2356 113-120,2 % Evropa6511 840-64,6 % Sev. a Již. Amerika-5342 062-125,9 % Asie / Tichomoří116576-79,9 % Korporátní pojištění -1 4691 635-189,9 % Bankovnictví4494 967-91 % Wholesale Banking 6092 059-70,4 % Retailové bankovnictví 1 6912 402-29,6 % ING Direct-1 125530-312,3 % Firemní bankovnictví -726-24
4
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Opatření podniknutá pro posílení kapitálu a snížení rizika Opatření pro podporu kapitálu - Základní cenné papíry, úroveň 1, vydané nizozemskému státu ve 4. čtvrtletí v hodnotě 10 miliard EUR, Zajišťovací opatření pro nelikvidní aktiva - Pro 80 % našeho portfolia cenných papírů Alt-A, jištěných hypotékami obytných nemovitostí Prodej ING Life Taiwan a prodej podílu v ING Canada Těžit z aktivního přístupu a důvěry
5
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times FINANČNÍ VÝSLEDKY ING BANK ČR ZA ROK 2008 v milionech Kč20082007 % změny Celkový příjem11241 190-6 % Provozní náklady(778)(711)9 % Zisk před opravnými položkami a rezervami 346479-28 % Čistý zisk238354-33 % Meziroční změna dluhopisových portfolií ve vl. jmění +200-119 není relev. Čistý zisk, vč. meziroční změny dluhopis. portfolií ve vl. jmění 43823586 %
6
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Analýza příjmů v roce 2008 Snížení čistých příjmů z poplatků o 22 % Snížení příjmů z produktů finančních trhů o 10 % Zvýšení čistých úrokových příjmů o 28 % Podstatný nárůst objemu půjček poskytnutých nebankovním klientům o 146 % na 25 miliard Kč Omezený počet klasifikovaných půjček a opravných položek Nárůst objemu na účtech ING Konto o 125 % na 46 miliard Kč
7
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times ING Wholesale Banking v ČR Benelux a regiony střední a východní Evropy – oblasti hlavního zaměření ING Wholesale Banking v ČR - Zabývá se okrajovou částí českého trhu - Splňuje všechny finanční potřeby institucionálních a korporátních klientů - Usiluje o dlouhodobou udržitelnost
8
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Strategický a obchodní model Strategie je stále stejná od roku 2005 Model řízení vztahů - Důvěra, poradenství a aktivní přístup - Oboustranně prospěšné partnerství Definice cílového klienta - Globální klienti - Evropští obchodní klienti - Finanční instituce - Domácí firmy s obratem > 600 milionů Kč
9
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times Přizpůsobování se novým skutečnostem V souladu se strategií Zákazníci jsou na prvním místě - Stavět na dlouhodobých vztazích Zachovávat naši kapitálovou základnu - Chytré umisťování aktiv Další snižování rizik Snižování nákladů Jsme otevřeni obchodu
10
[Product or Department] Wholesale Banking Do not put content in the brand signature area Wholesale Banking can be replaced with business unit Steering the business through turbulent times DĚKUJEME ZA VAŠI POZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.