Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková."— Transkript prezentace:

1 „Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková

2 1. doba Amazonu a co všechno jsme nechtěli … -značky /výrobci -maloobchodní řetězce -začínající e-shopy -zákazníci

3 2. internet tedy nezmizí …… -značky tvoří online strategii -vznikají přímé obchodní vztahy -začíná cenová kontrola ale také lobbying a protekcionismus -musíte nás chránit…. -selektivní distribuce a vystavení produktů -oddělené modely -paralelní dovozy a strašení spotřebitelů

4 3. z kamenného obchodu na internet… 1.vlastní web - kanibalizace - problematická strategie a cenotvorba 2. akvizice - oddělené obchodování - většinou bez synergií

5 4. z internetu do poboček… -nedůvěra (existence, platba, vratky a reklamace) -(ne)služby dopravců -marketing a růst -služby a poradenství ?!?

6 5. co podporuje konsolidaci a integraci ?!? E-SHOPY -touha po expanzi -chuť dělat to jinak -lepší ekonomický model -protiváha konkurenci ŘETĚZCE -udržení obratu a pozice -tržní trend -konkurenti

7 weekend 6. co chce spotřebitel?!?

8 7. cenotvorba – velké téma !!! GEOGRAFIE & INFRASTRUKTURA -USA -Čína a Kazachstán -Čechy a Rakousko CÍLOVÁ SKUPINA -cena vers. pohodlí ÚČASTNÍCI procesu -výrobce /značka -retail online vers. offline -zákazník

9 8. a jaký bude konec příběhu ?!?

10 -AMAZON -MALL -KASA -CZC -nekonečný počet poboček ?!? -integrované pobočky ?!? -„almary“ ?!? -probudí se Česká Pošta ?!? -necháme to dopravcům ?!?

11 Díky za pozornost


Stáhnout ppt "„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková."

Podobné prezentace


Reklamy Google