Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace"— Transkript prezentace:

1 Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace
ARUM Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace binBoat s.r.o.

2 MODULY Klientské spisy (individuální práce s klientem): identifikace, anamnéza, individuální plán, zakázky a jejich vyhodnocení, úkony, archiv elektronických dokumentů ↔ Záznam práce uživatele Klientské aktivity (skupinová práce s klienty): kroužky, kurzy, workshopy, atd. Kompletní záznam o trvání, účastnících, obsahu Statistické výstupy: klienti a jejich data – např. věková a vzdělanostní struktura, konzultace, řešené problémy, kvantitativní evaluace, skupinové aktivity atd. → Snadné reportování donátorům Databáze pracovníků a správa týmu: pracovní čas, aktivity (vzdělávání, porady apod.), dovolené, absence, automatické výkazy práce, vykazování podle projektů

3 VÝVOJ Vytvořen sociálními pracovníky pro sociální pracovníky
Používá se od dubna 2006 Používá ho přibližně 400 uživatelů ve dvou desítkách organizací, například: La Strada ČR, Člověk v tísni, Poradna pro občanství, občanská a lidská práva, Amalthea Pardubice, Oblastní charita Ústí nad Labem, Tady a Teď Plzeň, Slovenská asociácia terénných pracovníkov Průběžně rozvíjen ve spolupráci s uživateli – sociálními pracovníky a jejich manažery

4 PŘÍSTUP K DATŮM ARUM je serverová databáze, data se nacházejí na jediném zabezpečeném serveru Databáze je přístupná odkudkoliv přes internet Data jsou přenášena přes zabezpečený protokol ( Po odhlášení nezůstávají v paměti uživatelova počítače žádná data Hierarchie přístupů, práv a sdílení dat je flexibilně nastavitelná podle organizační struktury organizace

5 VSTUPNÍ STRANA

6 Klientské spisy - struktura
Struktura spisu se odvíjí od struktury práce s klientem KLIENT ZAKÁZKA ZAKÁZKA ZAKÁZKA 3 … (práce na jednom konkrétním problému klienta) KONZULTACE (kontakty a další úkony)

7 KLIENTSKÝ SPIS (KS) Identifikační údaje – podle zadání organizace
Anamnéza Individuální plán Zakázky - popis, úkony a vyhodnocení Archiv dokumentů (smluv, dopisů, podání…) Záznamy o účasti na skupinových aktivitách Snadno nastavitelné sdílení dat mezi uživateli

8 KS – karta klienta

9 KS – seznam klientů

10 KS - anamnéza

11 KS – karta ZAKÁZKY

12 KS – karta úkon (konzultace)

13 KS – rychlé zadávání úkonů (konzultací)

14 KS - dokumenty

15 KS – sdílení dat o klientech mezi uživateli

16 Skupinové AKTIVITY s klienty

17 Data v klientských spisech, aktivitách a správě týmu
STATISTIKY VSTUP Data v klientských spisech, aktivitách a správě týmu VÝSTUP Údaje o klientech, zakázkách, konzultacích, úspěšnosti zakázek, trvání aktivit a účasti na nich, pracovním čase týmu

18 STATISTIKY Veškeré informace vložené v předem definovaných typech mohou být vyjádřeny statisticky Tabulky nejčastějších a nejpotřebnějších údajů (klienti, zakázky, úkony, účastníci aktivit) jsou součástí základní instalace Speciální namátkové dotazy zodpoví administrátor systému Flexibilní nastavení podle měnících se přání donátorů (MPSV, ESF…) Data lze exportovat do statistických aplikací (Statistica, SPSS, MS Excel) a zpracovat v nich Data pro reporting a hodnocení v reálném čase

19 STAT – předdefinované výstupy
„Kolika klientům bylo úspěšně asistováno mezi 1.1. a ?“ „S kolika ženami došlo alespoň k jedné konzultaci?“ „Kolikrát pracovník Železný asistoval s bydlením v rámci projektu OPLZZ „Bydlení za snahu“?“ „Jaký podíl konzultací se odehrál telefonicky?“ „Kolik dětí se účastnilo kroužků v dubnu 2010? „Kolik hodin byl pracovník XY mimo práci? Kolik hodin strávil jinou než přímou klientskou prací?“

20 STAT – specifické výstupy
„Kolik mužů z Prahy 7 se základním vzděláním bylo do služby doporučeno obecním úřadem?“ Kolik právních konzultací z prostředků dotace MPSV bylo telefonicky poskytnuto ženám do 25 let věku se středoškolským vzděláním?

21 STAT – klienti – základní údaje

22 STAT – zakázky - základní údaje

23 STAT – úkony – podle typu

24 STAT – specifické údaje pro donátory

25 STATISTIKY – typy zakázek-úspěšnost

26 Použití STATISTIK pro evaluaci

27 Použití STATISTIK pro evaluaci

28 Použití STATISTIK pro evaluaci

29 SPRÁVA TÝMU – porady, školení, docházka atd.

30 SPRÁVA TÝMU – zadání nové události

31 SPRÁVA TÝMU – výkaz práce

32 NASTAVENÍ UŽIVATELSKÝCH ÚČTŮ
Každému uživateli je přidělena série charakteristik, které přesně určují práva a přístup k datům i ve složité organizační struktuře. ORGANIZAČNÍ JEDNOTKA (pobočka, služba, dílčí tým) POZICE v rámci organizační jednotky (zpřístupňuje data podřízených a další práva; jeden pracovník může mít různé pozice v různých organizačních jednotkách - např. soc. pracovník v jednom týmu, metodik v jiném) TYPY ZAKÁZEK a KONZULTACÍ pro jednotlivé pozice PROJEKT ze kterého je činnost pracovníka placena (jeden pracovník může být spojen s více projekty, zanáší pak označení projektu k jednotlivým úkonům → přesné výkazy práce pro projekt bez pracného sčítání!) ÚVAZEK v rámci každého projektu (např. 0,5 úvazek v jednom projektu, 0,2 úvazek v jiném) → výkazy práce respektují úvazky Každý záznam tak může být přiřazen organizační jednotce a projektu, a tak také vyhledán a reportován

33 ARUM je otevřen dalšímu vývoji a změnám podle potřeb uživatelů
ARUM – další rozvoj ARUM je otevřen dalšímu vývoji a změnám podle potřeb uživatelů Relevantní data o klientech a týmu Metoda evaluace Potřeby donátorů a reportování Nové moduly atd.

34 Vyzkoušejte si to! Vyzkoušejte si práci s databází v demo verzi!
Adresa: login: navsteva heslo: navsteva Po přihlášení si v levém sloupci vyberte uživatele a klikněte na symbol šipky. Systém pak můžete procházet a používat jako vybraný uživatel.

35 www.binboat.cz Obraťte se na nás
Rádi Vám ARUM předvedeme a domluvíme případné změny, vhodné pro Vaši organizaci. Kontaktujte nás: Štěpán Moravec, zákaznická podpora, binBoat s.r.o. Tel.:


Stáhnout ppt "Databázový systém pro evidenci sociální práce a správu týmu organizace"

Podobné prezentace


Reklamy Google