Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMilena Dostálová
1
Prezentace firmy
2
2 O FIRMĚ Vzdělávací firma PPŠ – institut celoživotního vzdělávání Přerov, s.r.o. vznikla dne 16. 7. 1999, tzn. dnem zápisu v obchodním rejstříku vedeného Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 20917 a sídlí na Palackého ulici č.1380/19 v Přerově. Společně se Soukromou střední odbornou školou živnostenskou Přerov, s.r.o., Vyšší odbornou školou živnostenskou Přerov, s.r.o. a Vysokou školou logistiky o.p.s. působí pod jedním zřizovatelem, kterým je společnost DELTA Morava, s.r.o. ZAMĚŘENÍ FIRMY Mezi stěžejní činnosti PPŠ-institutu celoživotního vzdělávání Přerov, s.r.o. patří: 1/vzdělávací činnost 2/organizační činnost 3/servisní a propagační činnost 4/projektová činnost
3
3 Ad1/ Vzdělávací činnost 1. 1. Rekvalifikační kurzy pro Úřady práce 1.2. Otevřené kurzy pro zaměstnance firem a institucí 1. 3. Přípravné kurzy pro žáky ZŠ a studenty SŠ 1. 4. Kurzy pro pracovníky cestovních kanceláří a agentur, kurzy průvodcovství 1. 5. Kurzy komunikačních dovedností pro příslušníky Městské policie 1. 6. Kurzy a semináře pro učitele a pedagogické pracovníky 1. 7. Kurzy „na míru“ dle požadavků 1. 8. Firemní kurzy a semináře 1. 9. Kurzy a semináře pro veřejnost
4
4 1.1. Rekvalifikační kurzy – aktuální nabídka Vysoká škola logistiky - Logistik – 400 hodin - Webmaster – 220 hodin - Pracovník se zaměřením na veřejnou správu – 450 hodin *nové - Referent cestovního ruchu – 400 hodin - Referent zahraničního obchodu s jazykem – 370 hodin Vyšší odborná škola živnostenská - Finanční řízení s jazykem – 540 hodin - Referent marketingu s jazykem – 580 hodin - Obchodní zástupce s jazykem – 480 hodin - Prokurista – 400 hodin Soukromá střední odborná škola živnostenská - Administrativní pracovník se zaměřením na ICT – 320 hodin - Administrativní pracovník se zaměřením na ICT a jaz.přípravu – 440 hodin - Obsluha PC pro pokročilé – 140 hodin
5
5 1.2. Otevřené kurzy pro zaměstnance firem a institucí Účetnictví a ekonomika - Zákoník práce - Vyplácení sociálních dávek - Daň z příjmu - Nový stavební zákon - Stavební zákon a prováděcí vyhlášky - Podniková ekonomika pro mistry a nižší management Obchod a marketing - Obchodní korespondence - Komunikační a prezentační dovednosti Management - Manažerské dovednosti v kostce - Řízení lidských zdrojů - Finanční řízení - Podniková ekonomika Ostatní - Vizáž osobnosti - Jazykové kurzy
6
6 1. 3. Přípravné kurzy pro žáky ZŠ a studenty SŠ Nultý ročník – přípravný kurz pro žáky ZŠ na přijímací řízení na SŠ Připravujeme – Nultý ročník pro studenty SŠ a veřejnost; přípravný kurz k přijímacím zkouškám na VŠ 1. 4. Kurzy pro pracovníky cestovních kanceláří a agentur, kurzy průvodcovství - Naučné přednášky – Austrálie - Připravujeme – Kurz průvodce cestovního ruchu 1. 5. Kurzy komunikačních dovedností pro příslušníky Městské policie - Dvoudenní komunikační výcvik zaměřený na specifika práce policistů
7
7 1.6. Kurzy pro učitele a pedagogické pracovníky Psychologie a komunikační dovednosti - Komunikace ve škole a její charakteristiky - „Syndrom vyhoření“ – motivační kurz - Postižené dítě a škola - „Učitel před tabulí“ - prezentační dovednosti učitele, práce s hlasem v pedagogické praxi, příprava a přednes projevu se zaměřením na přednášku a výklad učiva (rétorika) - Řešení konfliktních situací při komunikaci s žáky – aspekty práce s problémovými dětmi, agresivita, problémoví žáci - Šikana, prevence kriminality, závislosti u dětí Odborné kurzy a přednášky - Logistika pro učitele SŠ - Nauka o Zemi – výkladová přednáška - Cestovní ruch, zahraniční obchod - EU
8
8 1.6. Kurzy pro učitele a pedagogické pracovníky Jazykové vzdělávání - Počítač ve výuce cizího jazyka - Angličtina - Němčina - Ruština Řízení a management - Základy managementu - Marketing - Personalistika a řízení lidských zdrojů Projekty - Projekty a jejich zpracování, hledání příležitostí, zákonitosti při zpracování žádostí - Řízení projektů, metody práce, dokumentace
9
9 1.6. Kurzy pro učitele a pedagogické pracovníky Práce na PC, ostatní - Počítač ve výuce cizího jazyka - MS PowerPoint - tvorba prezentací - MS Excel pro pokročilé uživatele - MS Word pro pokročilé uživatele – korespondence, tvorba šablon - MS Office v kostce - Obchodní korespondence na PC – norma písemností, zákonitosti obchodní korespondence, úprava úředních písemností - Grafika - Tvorba webových stránek - SIPVZ
10
10 1.7. Kurzy „na míru“ - Kurzy dle požadavků zákazníka - kurzy dle zadávacích dokumentací Projektů - spolupráce na projektech partnerských institucí a firem 1.8. Firemní vzdělávání - Vzdělávání zaměstnanců jedné firmy tzv. uzavřené kurzy - dlouhodobé vzdělávací programy - rekvalifikační kurzy Problematika: manažerské dovednosti, logistika, doprava, marketing, komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, řízení lidských zdrojů a personalistika, práce na PC, obchodní korespondence, ekonomika, finance, cestovní ruch…
11
11 1.9. Kurzy a semináře pro veřejnost - Vizáž osobnosti - Výběrové řízení - Vlasové poradenství
12
12 konference semináře a vzdělávací akce přednášky, setkání, workshopy večírky, společenské akce zájezdy /muzikály, divadelní představení, koncerty/ výlety po krásách ČR, Slovenska, EU atd. výlety do zábavních a rekreačních center, westernových městeček Poznávací a naučné zájezdy Zahraniční pobyty, vzdělávací pobyty v zahraničí Sportovní a kulturní akce Zajištění sportovních aktivit s možností výuky – tenis, bowling, lukostřelba, šipky, kulečník, plavání, lyžování Spolupráce s organizací STOB Vizáž osobnosti Solná jeskyně Vaku press – vužití cvičících strojů, relaxační techniky, aromaterapie Objednávky knih a učebnic Ad2/ Organizační činnost
13
13 služby pro partnerské školy propagační materiály – tvorba dle podkladů, zajištění, dodání reklamní předměty a materiály letáky objednávky knih a učebnic propagace škol na veletrzích a výstavách Týden vzdělávání dospělých databáze firem a institucí – zadání dat, aktualizace údajů tvorba a aktualizace seznamů firem, institucí, škol apod. Ad3/ Servisní a propagační činnost Ad4/ Projektová činnost zpracování projektových dokumentací účast na tvorbě témat při zpracování projektů
14
14 Kontakty: Soňa Hrnčířová – manažerka Vendula Škodová – obchodní referent Zuzana Kelnarová – obchodní referent Adresa sídla: Palackého 19, 750 02 Přerov Telefon Fax Mobil E-mail: http://
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.