Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Věčný brouk a jeho příbuzenstvo
Tým č. 1
2
Cíl segmentace targeting positioning a repositioning
vývoj nového produktu životní cyklus produktu
3
Životní cyklus VW Brouka - počet ročně prodaných kusů (v mil. ks)
4
Začátky VW Beetle Hitler - „...levné auto pro široké masy...“
Dr. Porsche továrna ve Wolfsburgu 1934 NSU – typ 32 prototyp
5
segmentace targeting geograficky příjmově podle typu zákazníka
začátky VW Beetle nízké příjmy průměrné příjmy nadprůměrné příjmy nadprůměrné příjmy podle typu zákazníka targeting
6
positioning začátky VW Beetle vysoká cena nízká vybavenost
vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW Beetle
7
Poválečné období 1945 - 58 vyrobených ks 1946 - 1004 vyrobených ks
export do Holandska
8
vývoj produktu segmentace targeting positioning žádné změny
poválečné období vývoj produktu segmentace targeting positioning životní cyklus produktu marketingová strategie žádné změny
9
stálý zájem o předválečné modely
50. léta 50. léta stálý zájem o předválečné modely X růst konkurence
10
50. léta vývoj produktu technické úpravy 1952 Stoll Coupé
11
segmentace targeting nové segmenty export důraz na značku nové trhy
50. léta segmentace nové segmenty export důraz na značku targeting nové trhy
12
positioning 50. léta vysoká cena nízká vybavenost vysoká vybavenost
nízká cena vysoká cena VW Beetle
13
60. léta velké investice do vývoje růst konkurence
boj na domácím i zahraničních trzích
14
vývoj produktu zdokonalení - technické parametry - vybavenost
60. léta vývoj produktu zdokonalení - technické parametry - vybavenost nové variace VW Beetle z roku 1963
15
segmentace targeting positioning životní cyklus
60. léta segmentace výrazné členění trhu na domácí a zahraniční targeting positioning image vhodná strategie životní cyklus nové skupiny zákazníků
16
positioning 60. léta vysoká cena nízká vybavenost vysoká vybavenost
nízká cena vysoká cena VW Beetle Morris Minor Fiat Renault
17
70. – 90. léta léta vrchol úspěch nové továrny v zahraničí
18
70. – 90. léta vývoj produktu stagnace VW Beetle z roku 1975
19
segmentace targeting positioning Latinská Amerika noví zákazníci
70. – 90. léta segmentace Latinská Amerika noví zákazníci styl, tradice targeting positioning
20
90. léta - současnost Latinská Amerika - tradiční modely Evropa, USA
- VW New Beetle
21
90. léta - současnost vývoj produktu nový design komfort technologie
22
segmentace targeting positioning noví zákazníci velký posun
90. léta - současnost segmentace targeting noví zákazníci positioning velký posun
23
positioning 90. léta - současnost vysoká cena nízká vybavenost
vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW New Beetle Mini Cooper Peugeot 206 XS Toyota Yaris T - sport
24
? Shrnutí jeden z nejúspěšnějších automobilů v historii motorismu
VW Beetle VW New Beetle ?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.