Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Aktivity ČTÚ pro období let 2014 a 2015
Marek Ebert, ČTÚ „Digitální budoucnost krok za krokem“ Praha 14. října 2013
2
Datové služby jako předpoklad „Digitální budoucnosti“
Vývoj počtu širokopásmových přístupů k síti Internet podle jednotlivých technologií (stav ke konci roku 2012) Zdroj: Zpráva o vývoji trhu, ČTÚ, září 2013
3
Datové služby jako předpoklad „Digitální budoucnosti“
Zastoupení technologií na trhu širokopásmových přístupů k síti Internet (stav ke konci roku 2012) Zdroj: Zpráva o vývoji trhu, ČTÚ, září 2013
4
Rozvoj 4G sítí a služeb Dokončení Aukce kmitočtů (počátek roku 2014)
A následně Kontrola plnění rozvojových kritérií z hlediska - pokrytí území (30 měsíců, 5 let a 7 let) - kvality služby (datové rychlost) - zveřejňování kontrolních zjištění Poučení z pomalého rozvoje sítí a služeb UMTS (ještě v roce 2010 pokrytí území jen 4 – 26%)
5
Datové služby jako předpoklad „Digitální budoucnosti“
Zastoupení technologií na trhu širokopásmových přístupů k síti Internet (stav ke konci roku 2012) Zdroj: Návrh analýzy trhu č. 4, ČTÚ, říjen 2013
6
Datové služby jako předpoklad „Digitální budoucnosti“
Dostupnost FTTx (stav na konci roku 2012) Zdroj: Návrh analýzy trhu č. 4, ČTÚ, říjen 2013
7
Podpora NGA Program podpory výstavby NGA sítí Další ...
Dokončení programu podpory a zajištění financování (část výnosu z Aukce (?)) Vytvoření portálu dostupnosti NGA infrastruktury Další ... Registr pasivní infrastruktury (RPI) Stavební legislativa a další podmínky výstavby
8
Analýzy relevantních trhů
ART 5 a 4 Uložení povinnosti přístupu do pasivní infrastruktury (včetně nenasvícených vláken) Zpřístupnění „optiky“ bez cenové regulace Dokončení III. kola ART Pro národní projednání zbývají: ART 1, ART 6 a nově ART 3 a 7 Dokončení ART 8 (nová konzultace) Změna systému sběru dat
9
Neutralita služeb - očekávání uživatelů Řízení datového provozu
Stanovení „Obecných pravidel“ a jejich zveřejnění Stanovení základních parametrů kvality datových služeb (změna „OOP14“) Metodika měření parametrů kvality datových služeb, dostupnost informací pro spotřebitele
10
Ochrana spotřebitele ČTÚ považuje za důležité pokračovat v aktivitách ve vztahu k: Souladu smluvních podmínek s požadavky zákona Dostatečné transparentnosti podmínek poskytovaných služeb Možnosti jednoduchého srovnání kvality poskytovaných /nabízených služeb A uvolnění kapacity na řešení problému s kvalitou služeb, což i nadále vyžaduje přesun agendy „nezaplacených úhrad“ mimo ČTÚ
11
A další …. Ještě více přátelský, otevřený a „digitální“ ČTÚ
Realizace projektu „Open data“ ke zpřístupnění dat o/z činnosti ČTÚ Rozvoj elektronizace podání, a vyřizování podnětů a žádostí Zveřejnění Hlavních úkolů, včetně termínů klíčových milníků na jednotlivá pololetí (předvídatelnost regulačních aktivit)
12
Děkuji za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.