Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Skylink slaví první milión zákazníků Praha 7. 4. 2010
2
Trendy v televizním příjmu Satelitní trh Skylink
3
2007- 2009 … z veřejně přístupných dat providerů a statistiky prodejců 2010 a dále … prognóza z dat počátku roku 2010 Jak v ČR přijímáme televizi na hlavním televizoru v domácnosti
4
Jak v ČR přijímáme televizi na hlavním televizoru v domácnosti 2007- 2009 … z veřejně přístupných dat providerů a statistiky prodejců 2010 a dále … prognóza z dat počátku roku 2010 konec roku 2006
5
Jak v ČR přijímáme televizi na hlavním televizoru v domácnosti 2007- 2009 … z veřejně přístupných dat providerů a statistiky prodejců 2010 a dále … prognóza z dat počátku roku 2010 konec roku 2009
6
Jak v ČR přijímáme televizi na hlavním televizoru v domácnosti 2007- 2009 … z veřejně přístupných dat providerů a statistiky prodejců 2010 a dále … prognóza z dat počátku roku 2010 konec roku 2012
7
Trendy v příjmu TV Většina domácností zvolí pro digitalizaci televizního příjmu jinou platformu, než DVB-T. I nadále budou převládat platformy s bezplatným televizním příjmem – satelit a DVB-T. S většími TV obrazovkami se zvyšují nároky na kvalitu obrazu – rostou platformy s možností HDTV (satelit, kabel, IP TV). Pozemská televize se stala menšinovým způsobem příjmu pro hlavní televizor v domácnosti. Satelitní příjem se stal jednoznačně nejrozšířenějším pro hlavní televizor v domácnosti a nejpopulárnějším zprostředkovatelem digitální televize v ČR. V dalších letech lze očekávat další prohlubování tohoto trendu. ČR se v tomto přibližuje Rakousku a SRN.
8
Trendy v televizním příjmu Satelitní trh Skylink
9
Trh satelitní televize počet domácností na konci roku 2009 Skylink je největší satelitní televizí. Údaje z veřejně přístupných dat jednotlivých providerů. Údaje o Digi TV a ostatních vycházejí z odhadů prodejců satelitní techniky.
10
Trh satelitní televize počet domácností na konci roku 2009 Satelit ASTRA 23,5° se stal přirozenou národní satelitní platformou. Údaje z veřejně přístupných dat jednotlivých providerů. Údaje o Digi TV a ostatních vycházejí z odhadů prodejců satelitní techniky.
11
Trendy v televizním příjmu Satelitní trh Skylink
12
Jak funguje Skylink? Televizní stanice hradí satelitní distribuci svých programů NEPLACENÁ NABÍDKA Poskytovatelé placených televizních programů VOLITELNÁ NABÍDKA Importéři, distributoři a prodejci satelitní techniky PŘIJÍMACÍ ZAŘÍZENÍ Spokojený zákazník
13
Aktivní karty Skylink ČR + SR 7.4.2010 dosaženo 715 000 ČR + 285 000 SR = 1 000 000 aktivních karet Skylink. V uplynulém roce rostla zákaznická základna Skylinku tempem 30 tisíc měsíčně.
14
Placená a neplacená nabídka Mimo sezónu (letní měsíce) Sezóna (zimní měsíce) Koncept placené televize velmi vstřícný zákazníkům. Bez výpovědí a závazků. Významné rozdíly v poptávce po placené televizi během roku.
15
Karty SD / HD Q3 / 2009Q4 / 2009Q1 / 2010 Karta Standard HD má v ceně promo vysílání placených HD programů. Karta Standard je plně funkční pro HD programy, liší se jen v promo vysílání. Významná dynamika nárůstu podílu HD v uplynulém roce
16
Proč roste Skylink? bezplatný příjem všech základních českých a slovenských programů cenově dostupné přijímací zařízení špičková kvalita televizního příjmu (SD i HD) dostupný kdekoli v ČR a SR pestrá nabídka volitelných programů stovky nekódovaných programů zdarma ze satelitu Astra první a největší poskytovatel HDTV na celém území ČR a SR efektivní obchodní model účinný marketing
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.