Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje
2
Charakteristika mikroregionu Úhlava venkovský region cca 11 000 obyvatel – 300 km 2 1 větší město přes 5 000 obyvatel sousedí s NP Šumava při hranici se SRN rozvojová strategie regionu
3
Cíle marketingové značky Posílit atraktivitu regionu Rozvíjet přeshraniční spolupráci a spolupráci mezi místními podnikateli a samosprávou Posílit místní ekonomiku pomocí šetrného cestovního ruchu Marketingová značka byla cíleně vytvořena pro podnikatele v cestovním ruchu
4
Zásady Značka je deklarací kvality služeb a ekologického chování držitele Držitel musí jednat v souladu s přijatými standardy Držitelé jsou viditelně označeni Mikroregion (samospráva) efektivně propaguje držitele značky
5
Standardy kvality služeb Schopnost komunikace v anglickém a německém jazyce Jídelní lístky a nabídky služeb v anglickém i německém jazyce Nabídka vegetariánských jídel Nabídka místní speciality Jednotné ceny pro tuzemské i zahraniční návštěvníky Možnost využití nekuřáckého prostoru
6
Standardy ekologického provozu Třídění odpadů Čisté a upravené okolí restaurace nebo penzionu Efektivní využívání energií
7
Marketingová značka 18 penzionů a restaurací mělo zájem a obdrželo marketingovou značku Vlastníkem značky je DSO Úhlava DSO Úhlava kontroluje dodržování standardů DSO Úhlava propaguje držitele značky
8
Propagace www.ekoregion-uhlava.cz Informační materiály v českém i německém jazyce Návštěvnická karta
9
Děkuji Vám za pozornost. Ivo Moravec Centrum pro komunitní práci – jižní Čechy Dvořákova 21 České Budějovice 370 01 ivo.moravec@cpkp.cz www.cpkp.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.