Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Ing. Stanislav Blažek Ph.D. Jindřich Juhaňák
Příloha č.2 Administrace personálního, organizačního a technického vybavení a smluvních výkonů zdravotnických zařízení v režimu on-line Ing. Stanislav Blažek Ph.D. Jindřich Juhaňák Ing. Eva Smutková
2
Cíl projektu Zjednodušení agendy pro uzavírání a aktualizaci smluvních vztahů Nabídnout poskytovatelům zdravotních služeb nástroj Uživatelsky přívětivý Zabezpečující konzistenci dat Respektující dohodnuté standardy (VZP) Vycházející z požadavků PZS a ZP Bez finančních požadavků na uživatele Zabudované kontroly zefektivňující komunikaci Portál ZP umožňuje administraci všech zdravotních pojišťoven (i neportálových) v jednom formuláři. Vše se dělá pouze jednou (nikoliv 7x). Provázání s archivem digitalizovaných dokumentů
3
Podmínky k využití Společného portálu ZP pro administraci P2
Přístup do Společného portálu ZP P2 - Autentizace pomocí kvalifikovaného, komerčního certifikátu TECHNICKÁ HELPLINKA , Přístupová práva pro administraci Přílohy 2 Kontakty na administrátory RBP pro nastavení přístupových práv pouze pro RBP (nejprve nutno zaslat Pověření v písemné formě) , Příručka k administrace Přílohy 2 je přímo na Portálu ZP Odborné dotazy směrovat na smluvní oddělení RBP
4
Portál ZP jako uživatelsky přívětivé prostředí pro administraci P2
Prvotní data není třeba zadávat manuálně systém je vybaven importními moduly pro vstup ze všech známých verzí XML formulářů. Možnost importu dat vybraných seznamů (výkonů pro jednotlivé ZP) z připravených excelových souborů prostřednictvím csv datových souborů. Systém není uzavřený, v případě potřeby je možné data exportovat do XML, CSV, XDP, PDF (PDF je možno předávat VZP) Není třeba stejné informace pro všechny ZP zadávat více než jedenkrát Možnost rozčlenit formulář ve specifických položkách, ve kterých se může měnit smluvní ujednání se ZP
5
Systém vycházející z požadavků zástupců poskytovatelů zdravotních služeb a zdravotních pojišťoven
Bezprostředně po zhotovení úvodní analýzy ustanovena pracovní skupina zástupců PZS a ZP pro spolupráci na vývoji systému Ze strany PZS to byli spolupracovníci oddělení styku se ZP Ze strany ZP zástupci smluvních oddělení a oddělení revizních lékařů Schůzky se konaly zpravidla 1x měsíčně od roku 2011 V mezidobí probíhalo testování nad uvolněnými verzemi Operativně byly otázky řešeny mailem Pilotního ověření s RBP se zúčastnilo 9 nemocnic. K 1. únoru 2013 bylo v systému připraveno cca formulářů P2 Dále bude následovat praktická ukázka práce s administrací P2
6
Děkuji za pozornost.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.