Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIvan Havlíček
1
MARKETING VENKOVA A DOTAZNÍKOVÁ ŠETŘENÍ RAPOTÍN, 21. 10. 2013 SBLÍŽENI POLITIKOU - VÝCHOVA K AKTIVNÍMU OBČANSTVÍ A LOKÁLNÍ DEMOKRACII CZ.1.07/3.1.00/37.0272
2
Venkov. Co to probůh je? Co je MAS? Co je SPOV? Co je SMOČR? Co je SMS? Neznalost, velmi malé povědomí.
3
Za posledních 15 let se situace velmi změnila: 1996 – 2 hypermarkety – polovina roku 2010 250 hypermarketů, 2013 kolem 270. Proměna měst, jejich struktury → vliv na venkov
4
Existují projekty spolupráce Naším cílem vytvoření spolupracující sítě UP + MVŠO = komplexní nabídka/pokrytí všech oblastí spolupráce = UNIVES Popularizace tématu v akademickém prostředí x možnost uplatnění Téma venkova součást agendy vysokých škol Proč spolupráce vš a venkova?
5
Vyhledávání možností stáží a pracovních pobytů, míst pro konzultace Webová prezentace Vyhledávání témat pro psaní závěrečných prací Důraz na multidisciplinaritu Aktualizace cílů: spolupráce s partnery Cíle projektu
6
Analýza potřeb venkova Bulletin Monitoring BP a DP s tematikou venkova Podchycení spolupráce na akademických pracovišť v ČR Vzdělávání (workshopy, semináře, literatura) Prezentace výsledků – spolupráce s médii Centrum VŠV
7
Obavy z marketingu – viz politika Problém BIO – desetileté úsilí: zprvu záměna za nízkotučné výrobky či vegetariánství; dodnes „něco předraženého se stejnou hodnotou jako běžné produkty“. Lokální ekonomika Venkov – téma pro marketing?
11
ČROK Ochota lidí sdružovat se a společně řešit problémy 3949 Schopný starosta na radnici 2012 Dostatek mladých lidí, kteří mají zájem bydlet na venkově 1412 Opora ve vnějších politických strukturách 11 Umění získat dotace na projekty 1614 Dobrá poloha 76 Dobré podmínky pro podnikání 11 Jiná možnost“ 26 Co je podle vás nejdůležitější podmínkou úspěšnosti obce jako je ta vaše?
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.