Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová."— Transkript prezentace:

1 NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová

2 Osnova Ergonom a jeho činnost Analýza SLEPTE Porterova analýza Výsledky dotazníku Vlastní návrh řešení

3 E RGONOM A J EHO Č INNOST VŠ biologie na přírodovědecké fakultě Vyžaduje – Tvůrčí myšlení – Trepělivost – Preciznost Hledá co nejlepší vztah mezi potřebami člověka a pracovními podmínkami Posuzuje přiměřenost pracovních prostředků fyzickým i psychickým možnostem člověka

4 A NALÝZA SLEPTE Analýza makroprostředí Sociálně-kulturní prostředí Ekonomické prostředí Politické prostředí Technologické prostředí

5 P ORTEROVA A NALÝZA Analýza mikroprostředí Konkurence Zákazníci Dodavatelé

6 V ÝSLEDKY D OTAZNÍKU

7 V LASTNÍ N ÁVRHY Ř EŠENÍ

8 D ĚKUJI ZA P OZORNOST


Stáhnout ppt "NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová."

Podobné prezentace


Reklamy Google