Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilSamuel Vacek
1
NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová
2
Osnova Ergonom a jeho činnost Analýza SLEPTE Porterova analýza Výsledky dotazníku Vlastní návrh řešení
3
E RGONOM A J EHO Č INNOST VŠ biologie na přírodovědecké fakultě Vyžaduje – Tvůrčí myšlení – Trepělivost – Preciznost Hledá co nejlepší vztah mezi potřebami člověka a pracovními podmínkami Posuzuje přiměřenost pracovních prostředků fyzickým i psychickým možnostem člověka
4
A NALÝZA SLEPTE Analýza makroprostředí Sociálně-kulturní prostředí Ekonomické prostředí Politické prostředí Technologické prostředí
5
P ORTEROVA A NALÝZA Analýza mikroprostředí Konkurence Zákazníci Dodavatelé
6
V ÝSLEDKY D OTAZNÍKU
7
V LASTNÍ N ÁVRHY Ř EŠENÍ
8
D ĚKUJI ZA P OZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.