Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
INNER GAME PRODEJE PO TELEFONU
Lucie Navrátilová Lucie Klouparová
2
SROVNÁNÍ PRODEJCŮ Norika Petr 6 10 Měsíční cíl: ČÍM JE TO ZPŮSOBENÉ?
Příklady s výkonem 10 ČÍM JE TO ZPŮSOBENÉ?
3
3ROVINY LIDSKÉHO JEDNÁNÍ
myslím EGO Intelekt cítím + AKTIVIZACE X BLOKACE Emoce mají navrch 85% času Vysvětlení 3 rovin, jejich funkce a původu, interakce mezi myslím a jsem + aktivizace nebo blokace jsem Sebepojetí Hodnoty Hledání smyslu Realita
4
KDE JE POTŘEBA SOULAD SPOLEČNOST PRODUKT POZICE STYL PRODEJE CÍLE
Oblasti, kde je důležitý soulad s vnitřním nastavením + příklady proč
5
PROMOTÉR A SABOTÉR VÝKONU
AKTIVIZACE znalostí a dovedností STANOVENÍ CÍLE SOULAD KONFLIKT VÝKON SPLNĚNÍ CÍLE NESPLNĚNÍ CÍLE Konkrétní popsání, jak konflikt sabotuje a soulad promotuje dosahování cílů Emoční odezvy a vnitřní dialog Minimální plnění a kolísavý výkon BLOKACE znalostí a dovedností
6
JAK S TÍM PRACOVAT IDENTIFIKACE ŘEŠENÍ Co je to za chybu?
Na jaké úrovni se nachází? Na dané úrovni Skupinově nebo individuálně MYSLÍM Změna komunikace JSEM Afirmace Vizualizace Grafické podněty Prostředí Změna zkušenosti Identifikace chyby – chybný vzorec nebo chybná komunikace (např. prodej jako vnucování vs. prodej jako nadstavba péče) – podle toho opravujeme na úrovní myslím nebo jsem
7
DĚKUJEME ZA POZORNOST
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.