Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel?
Ingrid Štegmannová Česko-francouzské dny Ostrava
2
Osnova prezentace Úvod Zákon o sociálních službách
Zadavatel a kvalita poskytovaných služeb Proces zvyšování Q sociálních služeb v Ostravě Závěr
3
Zákon o sociálních službách
Změny v poskytování sociálních služeb Přínosy a rizika nové právní normy
4
Zadavatel a kvalita služeb
Základní pojmy Role města (zadavatele) I zadavatel se musí vzdělávat
5
Proces zvyšování kvality sociálních služeb v Ostravě
Východiska Projekt KP Ostrava Projekt Q Ostrava Návazné aktivity
6
Projekt KP Ostrava
8
Motto „Sociální služby nejsou o průměrech,
sociální služby jsou o reálných lidech“ Bílá kniha v sociálních službách, MPSV ČR 2003
9
Mgr. Ingrid Štegmannová
Kontakt Mgr. Ingrid Štegmannová Vedoucí oddělení koncepce a rozvoje sociálních služeb Odbor sociálních věcí a zdravotnictví MMO Tel.:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.