Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel?

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel?"— Transkript prezentace:

1 Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel?
Ingrid Štegmannová Česko-francouzské dny Ostrava

2 Osnova prezentace Úvod Zákon o sociálních službách
Zadavatel a kvalita poskytovaných služeb Proces zvyšování Q sociálních služeb v Ostravě Závěr

3 Zákon o sociálních službách
Změny v poskytování sociálních služeb Přínosy a rizika nové právní normy

4 Zadavatel a kvalita služeb
Základní pojmy Role města (zadavatele) I zadavatel se musí vzdělávat

5 Proces zvyšování kvality sociálních služeb v Ostravě
Východiska Projekt KP Ostrava Projekt Q Ostrava Návazné aktivity

6 Projekt KP Ostrava

7

8 Motto „Sociální služby nejsou o průměrech,
sociální služby jsou o reálných lidech“ Bílá kniha v sociálních službách, MPSV ČR 2003

9 Mgr. Ingrid Štegmannová
Kontakt Mgr. Ingrid Štegmannová Vedoucí oddělení koncepce a rozvoje sociálních služeb Odbor sociálních věcí a zdravotnictví MMO Tel.:


Stáhnout ppt "Jak vnímá kvalitu ve službách zadavatel?"

Podobné prezentace


Reklamy Google