Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAleš Esterka
1
Seminář Mediální archiv
2
Obsah semináře Představení NEWTON Media Jak se monitorují média Co umíme s mediálními daty Cílem prezentace je seznámení s Mediálním archivem a jeho možnostmi rozsah prezentace je koncipován na cca 60 min. Pokud zbyde čas, podíváme se na monitoring sociálních sítí
3
NEWTON Media V ČR dominantní společnost zabývající se monitoringem medií, založena 1995 o Pobočky Opava, Jindřichův Hradec Pobočky ve střední Evropě o Polsko, Slovensko Členem FIBEP Sesterská společnost NEWTON Technologies www.newtonmedia.cz
4
Produktové portfolio
6
Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií
7
Proč monitorovat média Co v médiích monitorovat
8
Výrobní pozadí Jak získáváme mediální data? Jak se zpracovávají jednotlivé zdroje? Cílem je data zpracovat do podoby jednotlivých zpráv. Nedodáváme klientům celé vydání, ale pouze konkrétní zprávu.
9
Výroba zprávy z tisku
10
Výroba zprávy z TVR
11
Výroba zprávy z internetu
12
Práce se zprávami Aktivní vyhledávání Mediální archiv Pasivní odběr Monitoring zpráv
15
Sociální sítě
16
Diskuse, komentáře, blogy
17
Monitoring sociálních sítí Jak funguje? Co se dá sledovat? Co je výstupem?
18
MSS Report
20
Závěrem Poskytuje komplexní mediální obraz o Spontánní medializace Monitoring zpráv o Komerční medializace Monitoring reklamy o Emociální medializace Monitoring sociálních sítí
21
Mediainfo.cz
22
Děkuji za pozornost Petr Jantač produktový manažer NEWTON Media, a.s. plus.google.com/+PetrJantač www.newtonmedia.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.