Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008
2
2 Důsledky digitalizace Pro diváka Nutnost přizpůsobit vybavení domácnosti Odměnou je kontinuita příjmu TV signálu a širší nabídka TV programů, možnost příjmu kvalitnějšího signálu - HDTV Za příplatek i vyšší funkcionalita televize Pokud ji poskytnou i vysílatelé Pokud vznikne životaschopný obchodní model Např. sázení, T-banking, T-shopping, apod.
3
3 Důsledky digitalizace Pro vysílatele Technologická a kvalitativní změna vysílání Rozšíření tržního prostředí se všemi důsledky Stimul pro jiné formy distribuce TV signálu (kabel, satelit, IPTV) Tvrdší konkurenční prostředí, tlaky na profitabilitu Konvergence médií vs. paralelní příjem informací
4
4 Důsledky digitalizace Pro reklamního zadavatele Nové prostředí – více možností – více nároků na plánování Nejistota prognózy vývoje trhu Nutnost práce s větším počtem cílových skupin Potřebná připravenost klientů na to, aby mohli využít nových technologických možností
5
5 Důsledky digitalizace Pro TV Nova Rozšíření působnosti – TV, tematické kanály, internet Nastavení nových obchodních modelů Přizpůsobení potřebám reklamního trhu a zadavatelů Technologická připravenost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.