Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVeronika Dostálová
1
Podstata Dodatečné nákupy (snížení ceny) Dostupnost (snížení ceny) Zdroj: www.sketa-shop.ic.cz/.../SVSaZSV-30-Cena_jako_vysledek_stretu.d...
2
Střetávají se zde zájmy kupujících a prodávajících. Zájmem kupujících je nakoupit co nejvíce a co nejlevněji. Zájmem prodávajících je prodat co nejvíce a co nejdráž. To jsou dvě rozhodující protichůdné tendence, které určují cenu.
3
Člověk má sklon při nízkých cenách kupovat větší množství zboží. Nekoupí si jedny kalhoty, ale hned troje. Když zlevní brambory na 10 Kč,-, nekoupí si kilo, ale hned celý pytel. Klesne-li cena televizorů, pořídí si televizor i do kuchyně
4
Zboží si může koupit víc lidí Kalhoty za 6 000 korun si může dovolit koupit jen horních deset tisíc Kalhoty za 450 korun si už může dovolit koupit téměř každý Snížení ceny (www)
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.