Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadim Matoušek
1
• Sanitární technika, topení a klimatizace v Německu • Kongres AOV, 14. března 2012 v Praze • Achim Gurke, Německý Svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace
2
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? • Odbytové cesty • Údaje o trhu • Spolupráce s instalatérskými firmami a průmyslovými podniky
3
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? • Vznikl v roce 1994 spojením VSI (Bundesverband des Sanitäfarchhadels) a DGH (Deutscher Grosshandelverband für Heizungs-, Lüftungs- und Klimaberdaf) • Počátky sahají zpět až do roku 1990 • Oficiální označení: Deutscher Grosshandelverband Haustechnik e.V. nebo krátce DG Haustechnik
4
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? DG Haustechnik reprezentuje přibližně 90 % německých velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace 103 členů Přibližně 103 provozoven Roční obrat ve výši cca 11. mld eur Přibližně 30 000 pracovníků Člen spolkového svazu velkoobchodu a zahraničního obchodu (BGA) a evropského svazu velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace F.E.S.T.
5
Vývoj stavu členské základny 1994-2011, DG Haustechnik (Betriebsstätten-Provozovny, Unterhnemen-Podniky a současně provozovny) Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme?
7
Proč se velkoobchodní prodejci organizují v DG Haustechnik? 1. Silný zástupce jejich zájmů 2. Údaje o trhu 3. Větší publicita-cílená propagace 4. Vyšší jistota-vyšetřování krádeží 5. Cílené získávání a zvyšování kvalifikace 6. Normy v elektronickém formátu 7. Rozšíření obzoru
8
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Co je určujícím faktorem naší činnosti? 1. Svoboda ve výběru sortimentu 2. Svoboda ve výběru dodavatele 3. Svoboda v provádění kalkulace a vlastní ceny
9
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Některé námi poskytované služby Listy s údaji pro pořádání školení
10
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? • Některé oblasti naší činnosti • Učeň roku
11
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Některé námi poskytované služby Seminář pro mladé zaměstnance Manager haustechnik
12
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Některé námi poskytované služby Vyšetřování krádeží COMSEC Společnost pro vyšetřování hospodářské kriminality s.r.o.
13
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Oblasti činnosti Odbytové cesty Údaje o trhu Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky
14
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Odbytové cesty pro produkty sanitární techniky, topení a klimatizace (STTK) v Německu Třístupňová odbytová cesta Dvoustupňová odbytová cesta Internetový prodej Zásilkový prodej Prodejny pro domácí kutily a řemeslníky Diskontní prodejny Prodejny nábytku
15
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme?
19
Odbytové cesty Srovnání třístupňové a dvoustupňové cesty Poradenství a vystavení produktu Jeden kontaktní partner pro všechno K dosažení přímo na místě Možnost financování vůči instalatérovi Pestrý sortiment produktů Nabídková kalkulace Dostupnost produktů, žádné minimální objednací množství Rozšířená nabídka služeb (školení, vyřizování reklamací atd.)
20
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Odbytové cesty Srovnání třístupňové odbytové cesty a internetového prodeje Poradenství a vystavení produktu Přímé seznámení s vystavenými produkty Rozsáhlá nabídka služeb Vyřizování reklamací Možnost financování vůči instalatérovi Úspora nákladů na obal a expedici Žádné minimální objednací množství Dodávka přímo a včas V případě potřeby možnost druhé dodávky Likvidace odpadu Odborné instalace kvalifikovaným specialistou
21
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Odbytové cesty Srovnání třístupňové odbytové cesty a prodeje pro domácí kutily Kvalitní značkové produkty Odborné poradenství při vystavování produktu Profesionální vystavení produktů Odborná instalace kvalifikovaným specialistou Rozsáhlá nabídka služeb Možnost financování vůči instalatérovi Dodávka přímo a včas V případě potřeby možnost druhé dodávky Likvidace odpadu
22
Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme?
23
Odbytové cesty
24
• Které funkce velkoobchodu jsou pro instalatéra zvlášť důležité?
25
Odbytové cesty
27
Oblasti činnosti • Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? • Odbytové cesty • Údaje o trhu • Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky
28
Údaje o trhu
33
Oblasti činnosti Německý svaz velkoobchodních prodejců sanitární techniky, topení a klimatizace – Kdo jsme? Odbytové cesty Údaje o trhu Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky
35
Německá průmyslová asociace sanitární techniky
36
Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky
37
VDZ – Fórum pro energetickou účinnost technického zařízení budov
38
Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky Členská struktura VDZ, Fóra pro energetickou účinnost technického zařízení budov
39
Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky • Platformy pro provádění konzultační činnosti (průmysl-velkoobchod) • 12 platforem se zaměřením na různá témata • (IT, vzdělávání, obchod, sanitární keramika, systémy vytápění atd.)
40
Spolupráce s firmami provádějícími instalaci a průmyslovými podniky • Příklady iniciativy, realizované ve spolupráci průmyslu, velkoobchodu a instalatérských firem • Den koupelny 17.9. 2011 (navštívit a vyhrát) • Rozdělení úkolů • Průmysl, sponzoruje výrobu a vysílání TV spotů a výherní soutěže, informuje o této akci formou inzerátů apod. • Velkoobchod, pořádá na různých místech své výstavy, zajišťuje jejich reklamu v lokálním tisku a formou inzerátů • VDZ, vypracovává celkový koncept, nabízí balíček akcí, zajišťuje PR na celostátní úrovni a financuje celou akci.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.