Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVěra Němcová
1
Upozornění •Prezentace Občanského sdružení ve škole i mimo ni, Hlavatce byla z kapacitních důvodů těchto webových stránek upravena. Oddělením řízení grantů a projektů KÚ JčK bylo z prezentace odstraněno 7,5 minuty videí praktických ukázek z metodiky výuky prožitkem. Pro získání originální verze prezentace včetně videí se, prosím, obraťte na e-mailovou adresu: opvk@kraj-jihocesky.cz nebo je volně k dispozici ke stažení na následujícím odkazu: https://drive.google.com/file/d/0B2gXnpJhcE0AY mtrZGZZYk52UVU/edit?usp=sharing (videa je možné přehrát ve verzi Microsoft Powerpoint 2010 a vyšší)opvk@kraj-jihocesky.cz https://drive.google.com/file/d/0B2gXnpJhcE0AY mtrZGZZYk52UVU/edit?usp=sharing
2
Záchrana života na vlastní kůži ANEB První pomoc prožitkem CZ.1.07/1.3.06/03.0005
3
Základní informace o projektu CZ.1.07/1.3.06/03.0005: Název projektu: Záchrana života na vlastní kůži aneb První pomoc prožitkem, Poskytovatel podpory (zprostředkující subjekt) : Jihočeský kraj Financování: 85% Evropský sociální fond; 15% státní rozpočet ČR Příjemce podpory (realizátor) : „Občanské sdružení ve škole i mimo ni“ Partner (bez příspěvku) : Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje Doba realizace projektu: 16 měsíců (1. 3. 2011 – 30. 6. 2012) Místo realizace projektu: Jihočeský kraj (sídlo OS – Hlavatce 2, okres Tábor)
4
Jaký jsme si vytyčili cíl? • Navrhnout obsah vzdělávacích akcí zaměřených na výuku první pomoci pro pedagogy. • Ověřit tento obsah na zástupcích cílové skupiny. • Akreditovat programy v systému DVPP. • Zpracovat metodické materiály a zpřístupnit je na webu pro široké využití. Rozšířit nabídku dalšího vzdělávání v problematice první pomoci o moderní metody výuky.
5
Co znamená první pomoc prožitkem? Praktické učení - výuka se zapojením vlastní zkušenosti, praktický nácvik a zapojením smyslů. Metoda skupinového učení – konfrontace různých úhlů pohledu, zapojení emocí. Hlavní momenty prožitkové výuky: • učím se v kontextu souvislostí dané akce, • po zážitku mluvím (provádím reflexi) a porovnávám svojí zkušenost s ostatními.
6
Kdo se na realizaci podílel? Projektový tým: • Manažeři • Administrativní pracovníci • ICT technici Odborný tým: • Metodici: 7 • Lektoři: 17 • Figuranti Ostatní: • Jazyková korektura • Odborné recenze • Právní poradenství
7
Co se povedlo vytvořit – MI 1? Vzdělávací programy (kombinované studium) • První pomoc pro pedagogy – Modul 1 • První pomoc pro pedagogy – Modul 2 Metodické materiály • Příručka první pomoci • Učební materiály pro účastníky kurzů • E-learning • Databázi aktivit využívaných v kurzech (přístupná pro lektory) ISBN 987-80-260-2672-3.
8
Kolik lidí se podařilo proškolit MI2? Modul 1 – 8 kurzů 156 úspěšných absolventů z 69 škol Modul 2 – 2 kurzy 37 úspěšných absolventů Celkem zapojených pedagogů - 199
9
Jaká byla odezva zapojených pedagogů? Souhrnné vyhodnocení dotazníků spokojenosti Kurzy Modulu 1 (jaro 2012) Vybrané grafy pro ilustraci Ze souhrnných výsledků vyplynula spokojenost: • S organizačním zabezpečením • S kombinovanou formou studia • S obsahem kurzů • S použitou metodikou výuky prožitkem • S úrovní lektorů
10
Na co jsme v průběhu realizace projektu přišli? • Má to smysl… • Funguje to… • Je o to zájem… • Baví nás to… …a proto jedeme dál! OS MIMONIZZS JČK
11
Záchrana života na vlastní kůži ANEB První pomoc prožitkem DĚKUJEME ZA POZORNOST!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.