Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová."— Transkript prezentace:

1 Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová

2 Možnosti medializace  Tištěná média  v bezplatných metropolitních novinách – Metro, 24hodin, Metropolitní expres  radniční noviny a specializované noviny (např. Učitelské noviny).  Internet  zájem zejména ze strany na vzdělávání specializovaných internetových médií jako jsou například personalista.com, vzdelani.cz, ucimse.cz.

3 Typologie článků  Texty vycházející z výzkumu a trendové články  potřeby, motivaci a ochotu Pražanů účastnit se kurzů dalšího vzdělávání  nejnovější trendy v oblastí dalšího vzdělávání (na základě výsledků z kvalitativního šetření a konzultací s experty na oblast dalšího vzdělávání)  Servisní články  hlavní zaměření medializace  přináší informace o konkrétní nabídce kurzů, jejich dostupnosti, vhodnosti pro konkrétní skupiny potenciálních zájemců, délce, ceně atd

4 Průběh medializace  celostátní tištěná média, ve kterých pravidelně vychází rubrika spojená s oblastí dalšího vzdělávání (Právo, Respekt)  tištěná média, jejichž obsah je zaměřen na dění v metropoli (Expres, E15, Metro)  odborné časopisy, které se věnují problematice vzdělávání (Učitelské listy, Fórum)  internetové portály primárně informující o vzdělávání, nebo portály, které mají rubriku o vzdělávání (Personalista.com, Vzdelani.cz)

5 Zájem o mediální výstupy  Medializace článků vycházejících z výsledků výzkumu byla velmi úspěšná (přinášely nové unikátní informace)  Medializace servisních článků pro jednotlivé městské části byla částečně úspěšná (s některými periodiky městských částí navázána dlouhodobá spolupráce)  O servisní články o jazykových kurzech a PC kurzech byl u deníků nižší zájem  Články o trendech v oblasti dalšího vzdělávání byly úspěšné (seriály o další vzdělávání s týdenní periodicitou bezplatnými Expresem a E15)  Média se zajímala i o články o zájmovém vzdělávání  O články o místních iniciativách a společnostech, které poskytují školení o životním prostředí, byl zájem především ze strany u periodik městských částí

6 Závěrem  Všechny články dostupné na internetových stránkách Respekt Institutu  Projekt bezpochyby našel i uspokojil cílové skupiny – potenciálních klientů kurzů dalšího vzdělávání i jejich poskytovatelů  Při přípravě podobného projektu v budoucnosti je třeba ještě zvýšit důraz na včasnou dohodu o spolupráci s médii, která by se tak stala těsnější součástí projektu

7 Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Systém uplatňování informací o dalším vzdělávání v pražských médiích Vladimír Dubský Šárka Hastrmanová."

Podobné prezentace


Reklamy Google