Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
z malé do Nemalé jak získat investora Ondřej Tomek ex Centrum.cz
2
Malá ???? Vše kolem jednoho středu
3
NEmalá ??? Více středů, často s jinou vahou
4
hodnota pro zákazníka
5
• Řetězec důvery = odstraňte: „pro dobrotu na žebrotu“ • Firemní kultura, víra ve firmu • Firemní hodnoty a identita a pak odměňování
6
• Síla produktu • Hlavně jeho předvídatelnost
7
Nemyslet ale Vědět Vědět co musím udělat nestačí …. Skončit včas je umění, nestyďte se za to Pár osobních zkušeností
8
Firemní kultura není odměňování, ale hodnoty Chyba je dobrý začátek, když se o ní ví NADĚJE není řešení Pár osobních zkušeností
9
Jak získat investora???
10
Skutečně ho chcete/potřebujete? FINANČNÍ vs. STRATEGICKÝ
11
nejednejte jenom s jedním poradce/pomocník ???
12
Kecy snesou všechno Smlouva nikoliv Všechno je to o penězích
13
Kdo může být taky investor? • Ten, kdo chce díky vám zbohatnout • Ten, kdo Vás „propojí“ do své sítě……. • Ten, kdo si myslí, že všechno zná • Korporace se svými úředníky • Ten, kdo se zaměřuje na procesy mezi vámi a jím, ale ne na business • Ten, kdo se za slunce nechá opalovat, ale za deště křičí, proč už nemáte deštník ? • Někdo koho opravdu neznáte, ale dáváte mu léta života
14
Podle čeho bych si ho vybíral? Má dražší brand, než je hodnota jeho podílu u mě??? Dává svobodu a nabízí pomoc až když VY CHCETE? Jaké má reference?
15
Jak ho získat ? Peněz je více než nápadů Vy máte sílu, ne oni TENDRUJTE, pokud můžete
16
Děkuji za pozornost
17
Agenda z malé do NEmalé jak získat investora
18
Bez čeho NEPŘEJDU?
19
Přesun z malé do NEmalé ??? Minimalizovat ztrátu výhod malé a přidat výhody/nutnost být NEmalým
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.