Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Všichni máme hendikep, jen někdy je vidět víc, někdy míň…

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Všichni máme hendikep, jen někdy je vidět víc, někdy míň…"— Transkript prezentace:

1 Všichni máme hendikep, jen někdy je vidět víc, někdy míň…
Osudy Všichni máme hendikep, jen někdy je vidět víc, někdy míň… Kampaň projektu SRDCERVÁČI

2 Videa – rozhovory – články
Vize Krátká videa (cca 1.5 minuty) nám představují osudy jednotlivých zdravotně postižených osob. Ukazují život jednotlivých Srdcerváčů z perspektivity osobního pohledu i pohledu zaměstnavatele. Spoty přibližují veřejnosti širokou škálu života hendikepovaných i jejich pohled na svět. Videa jsou jen začátek. Celý projekt je postavený na 3 pilířích: Videa – rozhovory – články Cílem je osvěta a přiblížení tématiky OZP široké veřejnosti pomocí multimediáních nástrojů, včetně využití sociálních sítí.

3 Cíle Poukázání na problematiku zaměstnávání osob se zdravotním postižením, jejich práva ale i povinnosti. Pomoci kampaně prolomit bariéry mezi zaměstnavateli a budoucími zaměstnanci. Vyvolání celospolečenské diskuze o životě, možnostech a dalších aspektech života OZP a podpořit motivaci OZP pracovat hlavně ve smíšeném týmu. Rozšíření a budování značky Srdcerváči, a tím posílení sebevědomí osob se zdravotním postižením a celé komunity. Propagace myšlenky „Zaměstnávat lidi s hendikepem je úplně normální, protože zítra se to může stát i mně“

4 Vize Dvouletý multimediální projekt, který nejen přibližuje život lidí s hendikepem ale může být i příkladem pro „zdravou veřejnost“. Jedna z vizí projektu je i osvěta na školách, kde mladí lidé pochybují o svých možnostech. Tento projekt jim může ukázat nezlomnou vůli osob s nepřízní osudu. Projekt přibližuje širokou škálu hendikepů, vrozených i získaných a otevře veřejnosti různá úskalí života s postižením pohybového aparátu a dalších 9 typů postižení. Cílem je ukázat že hendikepovaní mohou stejně jako my pracovat, podnikat a žít plnohodnotný život.

5 Členění kampaně Media On-line Print Celoplošná TV Rozhlas
Tištěná média On-line Facebook ,Instagram, Google ads,Sklik Microsite na webu srdcervaci.cz Print Letáková reklama Inzerce v tištěných médiích

6 Druhotná linka kampaně
Natáčení jednotlivých krátkých videí pro lidi, kteří se jen těžko orientují v tomto rychlém světě. Jde o seriál pomocných videí, kde se řeší jednotlivá témata denního života a jsou hlavně určeny pro lidi s mentálním postižením, kteří bydlí v chráněných bytech Odcházím z domova, co vše musím udělat a vzít s sebou… Jak vybrat peníze z bankomatu Jak připravit životopis pro budoucího zaměstnavatele Jak se orientovat na Úřadu práce atd.

7 Chráněné dílny Krátké minutové spoty ze zázemí života v chráněných dílnách. Představení možností a hlavně výrobků, které jsou kvalitní a konkurence schopné. Odebrat stigma nekvalitního zboží a naopak cílem je propojit veřejnost a chráněné dílny, aby bylo možné jednodušeji využít jejich služeb, které jsou na vysoké úrovni. Bez toho, aby se měla možnost veřejnost podívat „ dovnitř“ je to složité, proto i zde využijeme veškeré možnosti, které naše moderní doba poskytuje.

8 Multimediální projekt
„Zaměstnávat hendikepované je úplně normální, protože zítra se to může stát i mně.“ NFOZP tento projekt připravuje již několik měsíců na základě letitých zkušeností se zaměstnáváním OZP. Cílem projektu je osvěta odborné i laické veřejnosti, kdy chceme představit úspěšné, ale i obyčejné lidi, kteří mají nějaký stupeň invalidity. Sbíráme příběhy lidí, ale i zaměstnavatelů. Krátké medailonky se sestavují z vlastního vyprávění svého příběhu s důrazem na vlastní prožitky veselé i neveselé. Výsledkem je vcelku pozitivní pohled na svět a důraz na to, že i s hendikepem se dá úspěšně žít. Na druhé straně chceme i představovat zaměstnavatele, kteří zaměstnávají OZP, a co jim to vlastně přináší. V portfoliu máme příběhy úspěšných lékařů, právníků, politiků, učitelů, podnikatelů až po řidiče, švadleny, dělníky. Sportovce záměrně vynecháváme, protože o těch se vcelku hodně píše a hovoří… Dalším krokem bude monitorování úspěšných chráněných dílen, včetně představování jejich práce. Celý projekt poběží celkem 2 roky na sociálních sítích, v regionálních TV, rádiích a dalších médiích. Poté vznikne cca 30 min dokument, určený pro celostátní TV.

9 Děkuji za pozornost Zdena Štěpánková


Stáhnout ppt "Všichni máme hendikep, jen někdy je vidět víc, někdy míň…"

Podobné prezentace


Reklamy Google