Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLaura Lorenzen
1
Účetní doklady - spotřební materiál nákup v hotovosti Implementace Krajského akčního plánu 1 Ústeckého kraje B (IKAP B) CZ /0.0/0.0/16_034/
2
Co lze nakupovat x Co nelze nakupovat
Lze nakoupit: Do kroužků a programů vzájemného učení (PVU) lze nakupovat drobné pomůcky a spotřební materiál – jedná se např. o: pracovní sešity, papíry, fotopapíry, šroubky, materiál na chemické pokusy, drobné nářadí atd… dle zaměření kroužku nebo PVU. Nelze nakoupit: V rámci výše uvedeného nelze nakoupit zboží, které je uvedeno dle pravidel operačního programu mezi nezpůsobilými výdaji. Jedná se o alkoholické nápoje, tabákové výrobky a psychotropní látky i v případě, že by byly použity k pokusům.
3
Finanční limity dokladů
Na 1 kroužek / 1 program vzájemného učení spotřební materiál ve výši max Kč; např. 1 škola má 2 kroužky a 1 PVU = max Kč Paragon / Faktura musí být v minimální výši 200 Kč (nebude proplácet paragony za 10, 20, 50 Kč) Paragon / Faktura musí být v maximální výši Kč Jednotková cena jednoho kusu na dokladu nesmí překročit 500 Kč -> poté by nákup zboží podléhal evidenci majetku KÚÚK
4
Dokládání účetních dokladů I
Paragon - náležitosti: číslo dokladu, datum prodeje, specifikace nákupu - zboží, cena, identifikační údaje - jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo (v případě právnické osoby) nebo místo podnikání (v případě fyzické osoby), základní nebo sníženou sazbu daně v případě plátce DPH.
5
Dokládání účetních dokladů II
Faktura- náležitosti: viz náležitosti paragon + následující identifikační údaje o příjemci zdanitelného plnění (kupujícím). Fakturační údaje musí být na Ústecký kraj: Ústecký kraj Velká Hradební 3118/ Ústí nad Labem IČ: DIČ: CZ základ DPH a vyčíslenou výši DPH.
6
Vyúčtování nákupů dle harmonogramu jízd, který jste obdrželi, bude Ing. Monika Meňhartová jednotlivé školy objíždět, kde proti účetním dokladům obdržíte zpět hotovost, změna harmonogramu jízd je možná, o změně termínu bychom Vás včas předem informovali, v daný termín je nutné mít již spotřební materiál, pomůcky v dané výši nakoupené, účetní doklady je nutné připravit v daný den na sekretariát školy.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.