Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Podnikatelské koncepce
3
Výrobní koncepce čím levnější výrobek, tím větší prodej a zisk zaměřuje se na masovou produkci - Henry Ford, Tomáš Baťa dnes jihovýchodní Asie
4
Výrobková koncepce čím lepší výrobek, tím vyšší prodej a zisk orientuje se na movitější zákazníky, kteří preferují kvalitu dnes výrobci luxusních značek
5
Prodejní koncepce čím lepší přesvědčování zákazníka, tím větší prodej a zisk firmy se zaměřují na reklamu a hledání nových trhů dnes výrobky denní spotřeby např. čistící prostředky
6
Marketingová koncepce
čím spokojenější zákazník, tím vyšší prodej a zisk zaměřuje se na poznání potřeb zákazníků dnes služby např. cestovní kanceláře
7
Eko- sociální marketingová koncepce
1970- současnost uspokojení potřeb zákazníka by mělo být v souladu s potřebami společnosti zaměřuje se na ochranu životní prostředí, zdravý životní styl… dnes např. ekopotraviny, ekologické prací prášky…
8
Vztah firmy k zákazníkovi
Výrobní Výrobková firma zákazník Prodejní Marketingová firma zákazník společnost Eko-sociální firma zákazník
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.