Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Orientujeme se v prostoru
Před a za Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
2
Znáš je? Sledování očima zleva doprava
3
Znáš je?
4
Před nebo za
5
Před nebo za
6
Před a za
7
Před a za
8
Co je za?
9
Co je za?
10
Co je za obdélníčky? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
Prvky polytechnické výchovy
Vzdělávací oblast: Dítě a jeho psychika Podoblast: Poznávací schopnosti – prostorová orientace Integrovaný blok: Já, ty, my a věci kolem nás Téma: Před a za Konkretizované výstupy: Rozlišovat a používat základní prostorové pojmy, rozlišovat vzájemnou polohu dvou objektů Cíle: Děti se naučí rozlišovat polohu dvou předmětů, používat pojmy před a za. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Metodický postup Snímek č. 2 a 3 – s dětmi opakujeme jednotlivá nářadí. Snímek č. 4 – vyvozujeme pojmy před a za. Snímek č. 5 až 7 – procvičujeme pojmy před a za. Na snímcích 8 a 9 děti odpovídají na otázky: „Co je za modrým čtverečkem?“ – Procvičujeme nářadí, současně barvy a dětskou představivost. Barevný čtvereček odletí po kliknutí přímo na jeho plochu. Snímek č. 10 – zábavná hra na závěr, obdélníčky odlétají po kliknutí. Na činnosti s prezentací může navázat další činnost přímo ve školce – děti odpovídají na otázky, určují, co je před a za, staví hračky podle nápovědy učitelky. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Použité zdroje Volné zdroje:
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
14
Materiály, pomůcky Dotyková obrazovka, připojená k PC Prezentace
Didaktický kufřík - KUMUČ Další hračky ve školce Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
15
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.