Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Hra ke zopakování či procvičení učiva:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Hra ke zopakování či procvičení učiva:"— Transkript prezentace:

1 Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Úprava algebraických výrazů

2 Jak postupovat ‒ návod pro použití
1. Hru může hrát až osm družstev (hráčů). Hru ovládá a její průběh řídí učitel. 2. Družstvům (hráčům) je předloženo několik různých okruhů otázek či výpočtů, v nichž jsou ukryty otázky či příklady s různou obtížností. Podle obtížnosti jsou také otázky či příklady ohodnoceny finanční částkou. 3. Na úvod určí učitel družstvo (hráče), které vybere první otázku z daných okruhů a částek. Tu učitel položí kliknutím na ni v hracím poli. Následující otázky již vybírá vždy družstvo, které správně odpovědělo na otázku poslední. Návrat na hrací plán se uskuteční kliknutím na šipku zpět na snímku s otázkou, příkladem. 4. O odpověď se družstva (hráči) hlásí například zvednutím ruky. Pokud nejrychlejší družstvo (hráč) odpoví správně, částku mu učitel připíše do jeho kolonky na body. Úspěšné družstvo pak pokračuje výběrem další otázky. 5. Správnost odpovědi či postup výpočtu může učitel odtajnit postupným klikáním na smajlíka v pravém horním rohu snímku s otázkou, příkladem. 6. Pokud družstvo hráč odpoví nesprávně, příslušnou částku mu učitel odečte a možnost odpovědi dostává druhé nejrychlejší družstvo. Pokud ani to neuspěje, vše se opakuje a možnost odpovědi dostává další nejrychlejší družstvo v pořadí. 7. Kromě otázek bodovaných se v herním plánu pod názvem okruhu vyskytují i otázky prémiové. Jejich bodové hodnocení určí vyučující. 8. Prémiová otázka přichází na řadu až po zodpovězení poslední bodované otázky daného okruhu. Přednostní právo první odpovědi na ni má družstvo (hráč), které odpovědělo správně na poslední otázku daného okruhu. Pokud toto družstvo správně neodpoví, body se mu neodebírají a možnost odpovědět dostává družstvo jiné, a to již opět v pořadí dle rychlosti přihlášení se. To už ovšem odpovídá opět i s rizikem možnosti odečtu bodů při nesprávné odpovědi 9. Ve hře vítězí družstvo (hráč), které má po vyčerpání všech otázek herního plánu či na konci časového limitu stanoveného pro hru na svém kontě nejvyšší částku. Při případné rovnosti může rozhodnout o vítězi například hra „kámen, nůžky, papír“. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“.

3 Sčítání a odčítání výrazů
Tabulka otázek: Sčítání a odčítání výrazů Násobení výrazů Dělení výrazů 100 100 100 300 300 300 500 500 500 A B C D E F G H

4 Sčítání a odčítání výrazů za 100
Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

5 Sčítání a odčítání výrazů za 300
Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

6 Sčítání a odčítání výrazů za 500
Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

7 Sčítání a odčítání výrazů ‒ prémie
Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

8 Násobení výrazů za 100 Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

9 Násobení výrazů za 300 Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

10 Násobení výrazů za 500 Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

11 Násobení výrazů ‒ prémie
Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

12 Dělení výrazů za 100 Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

13 Dělení výrazů za 300 Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

14 Dělení výrazů za 500 Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

15 Dělení výrazů ‒ prémie Zjednoduš výrazy a urči, kdy mají smysl:

16 Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit ]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: Obrázek na pozadí: < Smajlík: < Šipka: <


Stáhnout ppt "Hra ke zopakování či procvičení učiva:"

Podobné prezentace


Reklamy Google