Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí"— Transkript prezentace:

1 Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí
Výrazy ‒ dosazování do výrazů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radomír Macháň. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

2 Jak postupovat ‒ návod pro použití
Hru může hrát (test absolvovat) až osm družstev (hráčů). Kromě výpočtů může sehrát svoji roli i nejvhodněji zvolená strategie družstva. Družstvo (hráč) vybere políčko (otázku) s číslem od 1 do 12 z tabulky otázek. Po kliknutí na vybrané políčko se otevře soutěžní otázka. Po kliknutí na tlačítko „zpět“ se hra vrací na snímek s tabulkou otázek. Hru řídí porotce (učitel), jehož úkolem je přiřazovat do hracího plánu družstva, které danou otázku odpovědělo správně, body, a to kliknutím na políčko tabulky v barvě družstva (v pořadí od prvního k dalším). Možná je i varianta s odčítáním bodů za nesprávné odpovědi. V případě nesprávné odpovědi může dostat možnost odpovědi další družstvo. Otázky volí družstva střídavě. Ve hře vítězí družstvo, které má po vyčerpání všech otázek nejvyšší počet získaných bodů. Při rovnosti rozhodne „rozstřel“. Hra se může oživit i tím, že družstvo, které první pozná, co je na obrázku pod čísly otázek, získá „bonusové“ body. Ty však může při nesprávné odpovědi i ztratit. Podrobnější postup v přiloženém souboru „návod“. Pro ukázku postupu řešení krok za krokem klikej na smajlíka!

3 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Tabulka otázek Rozstřel Soutěžící (družstvo) č. 1:
Obrázek 4 5 6 4 5 6 Rozstřel 7 8 9 7 8 9 Soutěžící (družstvo) č. 7: Soutěžící (družstvo) č. 8: 1 2 3 1 2 3 4 5 6 4 5 6 7 8 9 7 8 9

4 Otázka číslo 1: Určete hodnotu výrazu A pro x = ‒2: Zpět

5 Otázka číslo 2: Zjistěte, zda číslo x = 9 je kořenem rovnice:      Zpět

6 Otázka číslo 3: Vypočítejte hodnotu výrazu pro a = ‒2; b = ‒1: Zpět

7 Otázka číslo 4: Určete hodnotu výrazu A pro x = 3: Zpět

8 Otázka číslo 5: Zjistěte, zda číslo x = ‒5 je kořenem rovnice:      Zpět

9 Otázka číslo 6: Zjistěte, zda číslo a = 5 je kořenem rovnice:     Zpět

10 Otázka číslo 7: Určete hodnotu výrazu A pro x = ‒½: Zpět

11 Otázka číslo 8: Zjistěte, zda číslo x = ‒4 je kořenem rovnice:      Zpět

12 Otázka číslo 9: Určete hodnotu výrazu A pro x = ¾: Zpět

13 Poznal jsi, co je na obrázku?
Protraktor neboli česky úhloměr. Protraktor je vyčítací mapové pravítko pro snazší práci při měřením vzdáleností, vyčítání souřadnic bodu na mapě a měření azimutu (úhlů). Má různé podoby, liší se použitím v různém měřítku map a tvarem. Zpět

14 Rozstřel: Určete hodnotu výrazu pro a = ‒5: Zpět

15 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Tabulka otázek: Rozstřel Obrázek Správně Špatně
10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13 Správně Špatně 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 -1 -2 -3 -4 -5 -6 -7 -8 -9 -10 -11 -12 -13

16 Použité obrázky: Všechny uveřejněné odkazy [cit ]. Dostupné pod licencí Public domain na WWW: < ADEL29. [cit ]. Dostupné pod licencí Creative Commons na WWW: <


Stáhnout ppt "Hra ke zopakování či procvičení učiva, nebo test k ověření znalostí"

Podobné prezentace


Reklamy Google