Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadomír Macháček
1
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona č.137/2006 Sb.,o veřejných zakázkách, v programovém období
2
Zadávání zakázek v rámci projektů IOP se dělí na:
zadávání zakázek, na které se nevztahují postupy upravené zákonem o veřejných zakázkách (postupuje se dle Závazných postupů) zadávání veřejných zakázek postupy podle zákona o veřejných zakázkách
3
Zadávání zakázek, na které se nevztahují postupy upravené zákonem o veřejných zakázkách
Postupy pro výběr dodavatele upravené v Závazných postupech jsou určeny pro zadavatele ve smyslu § 2 zákona č. 137/2006 Sb.: Veřejný zadavatel v případě zadávání zakázek malého rozsahu Sektorový zadavatele v případě zadávání zakázek malého rozsahu a podlimitních zakázek
4
Použití Závazných postupů
Pravidla pro zadávání zakázek upravené Závaznými postupy: nastavují minimální požadavky na postupy při pořízení plnění, které musí být naplněny nevylučují použití zadavatelových přísnějších interních pravidel pro zadávání zakázek
5
Druhy (veřejných) zakázek
Podle předpokládané hodnoty: Veřejné zakázky malého rozsahu (do Kč bez DPH) 1. kategorie - do Kč bez DPH (stavební práce do Kč bez DPH) 2. kategorie - od Kč do Kč bez DPH (stavební práce od Kč do Kč bez DPH) 3. kategorie - od Kč do 2 mil. Kč bez DPH (stavební práce od 3 mil. Kč do 6 mil. Kč bez DPH 2. S vyšší hodnotou – 1. kategorie (podlimitní), 2. kategorie (nadlimitní) 3. Podlimitní 4. Nadlimitní
6
Zakázka malého rozsahu 1. kategorie
zadavatel nemusí provádět výběrové řízení dostačující je Přímý nákup – předložení dodavatelem vystaveného účetního dokladu může, ale nemusí dokladovat také objednávkou plnění možno ovou formou V souladu s uvedenými principy není možné opakované zadávání zakázek témuž dodavateli bez řádného odůvodnění!!!!
7
Zakázka malého rozsahu 2. kategorie
písemná výzva k podání nabídky alespoň 3 dodavatelům nebo uveřejnění oznámení o zahájení výběrového řízení lhůta pro podání nabídky min. 7 dní otevírání obálek, posouzení úplnosti a hodnocení nabídek provádí osoba, která je vzhledem k uchazečům nestranná – písemné ČP rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky písemná smlouva nebo písemná objednávka písemně potvrzená dodavatelem všichni nevyřazení uchazeči musí být o výsledku výběru informováni
8
Zakázka malého rozsahu 3. kategorie
písemná výzva k podání nabídky alespoň 3 dodavatelům X nebo uveřejnění oznámení o zahájení výběrového řízení lhůta pro podání nabídky min. 10 dní otevírání obálek, posouzení úplnosti a hodnocení nabídek 3 členné komise pro posouzení a hodnocení – nestranná – písemné ČP rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky písemná smlouva nebo písemná objednávka písemně potvrzená dodavatelem všichni nevyřazení uchazeči musí být o výsledku výběru informováni
9
Zrušení zadávacího řízení Nejpozději do okamžiku uzavření smlouvy!
zadavatel musí/může zrušit vždy odůvodněno Rozhodnutí o zrušení všichni uchazeči, jejichž nabídka nebyla vyřazena, musí být o zrušení zadávacího řízení bezodkladně informováni
10
Zakázky zadávané dle zákona o veřejných zakázkách
Kromě publicity IOP nejsou nad rámec zákona žádné speciální požadavky ze strany programu
11
Kontrolována bude následující dokumentace
Záznam o stanovení předpokládané hodnoty Výzva k podání nabídky (zadávací dokumentace)+ dodejky či potvrzení o převzetí Nabídky podané uchazeči Jmenování komise pro otevírání obálek/komise pro hodnocení nabídek+ čestná prohlášení členů Zápis o otevírání obálek/posouzení a hodnocení nabídek Rozhodnutí a oznámení o výběru nejvhodnější nabídky Smlouva Doklady o zveřejnění jednotlivých kroků (print screen)
12
Publicita Až po vydání rozhodnutí www.strukturalni-fondy.cz
13
Prostor pro Vaše dotazy
14
Mgr. Adriana Říhová, OSF MVČR, tel: 974 818 483, rihova@mvcr.cz
Děkujeme za pozornost Mgr. Adriana Říhová, OSF MVČR, tel: , Mgr. Barbora Cenková, OSF MVČR, tel: ,
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.